پیام نماینده ولی فقیه واستاندارسیستان وبلوچستان به رییس جمهور منتخب

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در پیامی مشترک انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۴۶۴۳۵۱

به گزارش جام جم آنلاین،در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: با احترام و آرزوی توفیق حضرتعالی، ضمن پاسداشت مقام والای شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان گرامی ایشان، بر خود لازم می‌دانیم که اعتماد مردم شریف ایران اسلامی و انتخاب جنابعالی را به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران تبریک عرض کنیم.
مردم نجیب و شریف سیستان و بلوچستان همگام با ملت عزیز ایران با شرکت در این انتخابات مهم، گامی دیگر در مسیر دلدادگی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برداشته و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.
امید است که حضرتعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران، با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و استفاده از همه ظرفیت‌ها، نهضت خدمت‌رسانی شروع شده را استمرار و ارتقاء بخشیده و گام‌های مهمی در مسیر پیشرفت و آبادانی استان سیستان و بلوچستان که به تعبیر دقیق رهبر معظم انقلاب، منطقه‌ی انقلاب، منطقه‌ی شهید دادن و منطقه‌ی حرکت در راه خدا است، بردارید.
اینجانبان ضمن تبریک انتخابات پرشور چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت رشید و بصیر ایران، از درگاه خداوند متعال توفیق خدمتگزاری برای جنابعالی و همکاران و عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها