
هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان از رئیس و اعضای ستاد شاهد آموزش و پرورش استان تجلیل کرد.
مراسم تجلیل از اعضای ستاد شاهد آموزش و پرورش استان با حضور عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان، عبدالرضا یوسفی معاون فرهنگی بنیاد هرمزگان و سایر اعضا در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد.
عطا ناوکی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان از خدمات شایسته اعضای ستاد شاهد که در رشد و بالندگی جامعه ایثارگری زحمات فراوانی کشیده اند با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند