واریز ۲۶۴ میلیاردتومان برای اجرای شبکه‌های برق و آب نهضت ملی مسکن خراسان‌جنوبی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از واریز ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به حساب شرکت‌های توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۴۱۷۳

به گزارش جام جم آنلاین، مودی گفت: این اعتبار برای تسریع در اجرای عملیات زیربنایی طرح نهضت ملی مسکن،  واریز شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: تامین بخشی از منابع مالی احداث زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن بر عهده وزارت راه و شهرسازی است و در این باره دولت سیزدهم در ساخت مسکن اهتمام ویژه‌ای به زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی و زیربنایی دارد. 

به گفته وی از مبلغ واریز شده ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق استان و ۱۶۴ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان بابت عملیات زیربنایی و اجرای شبکه‌های مورد نیاز است. 

مودی افزود :مجموعا در ۱۰ ماه گذشته بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهر سازی به حساب این دو دستگاه واریز شده است. 

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه طرح نهضت ملی مسکن نیازمند ایجاد توازن بین ساخت واحد‌های مسکونی و زیرساخت‌های خدماتی است این اداره کل با مدنظر قراردادن رویکردی اساسی در صدد است تا متقاضیان با چالش نبود امکانات و خدمات مواجه نشوند. 

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های آب، برق و گاز در طرح نهضت ملی مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: ضروری است با توجه به اینکه تعدادی از واحد‌های این طرح ملی در استان در مرحله سفت کاری و نازک کاری هستند، دستگاه‌های خدمات رسان هرچه زودتر برنامه‌های خود را عملیاتی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها