هرمزگان قابلیت تبدیل به هاب گلخانه کشور را دارد

مدیریت شعب بانک کشاورزی هرمزگان، با بیان اینکه تولیدات باغات کشاورزی  این استان به مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان رسیده  است افزود:در سال جاری ۲۰ هکتار گلخانه تأسیس شده که انتظار می‌رود تا پایان سالجاری این میزان  به ۱۰۰ هکتار برسد.
مدیریت شعب بانک کشاورزی هرمزگان، با بیان اینکه تولیدات باغات کشاورزی این استان به مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان رسیده است افزود:در سال جاری ۲۰ هکتار گلخانه تأسیس شده که انتظار می‌رود تا پایان سالجاری این میزان به ۱۰۰ هکتار برسد.
کد خبر: ۱۴۶۳۹۲۵

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیریت شعب بانک کشاورزی هرمزگان، با بیان اینکه تولیدات باغات کشاورزی  این استان به مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان رسیده  است افزود:در سال جاری ۲۰ هکتار گلخانه تأسیس شده که انتظار می‌رود تا پایان سالجاری این میزان  به ۱۰۰ هکتار برسد.

مهدی جهان نجاتی اعلام  کرد: تاکنون ۱۲۰۰ هکتار گلخانه در هرمزگان احداث شده و این استان ۱۰ درصد از کل گلخانه‌های کشور را دارا است.

وی با اعلام اینکه ۷۵ درصد از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است  اظهار کرد: ظرف ۴۵ روز گذشته، مبلغ ۷۵۰ میلیارد تومان به حساب گندمکاران واریز شده است. 

جهان نجاتی همچنین اعلام کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های گلخانه، شیلات و اصلاحات باغات طبق بند الف تبصره ۱۸در این استان  پرداخت شده است.

به گفته وی از ابتدای سال تا کنون نیز ۳۳۴ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۸۲ میلیارد تومان و ۸ فقره تسهیلات پرورش ماهی در قفس با ظرفیت ۳۰۰۰ تُن به مبلغ ۸۲ میلیارد تومان در قشم، بندرلنگه و جاسک پرداخت شده همچنین ۲ واحد تکثیر بچه ماهی در استان تأسیس شده است.

جهان نجاتی با بیان اینکه در بخش شیلات و کشاورزی ۱۴هزار مورد غرامت به مبلغ ۲۳ میلیارد تومان پرداخت شده است، یادآورشد: ۴۰ پایانه فروش در نقاط روستایی ایجاد شده که هیچ بانکی شعبه ندارد و ۷۵۰ هزار مشتری در استان وجود دارند که ۴۵۰ هزار نفر از آنها فعال هستند و حداقل روزانه یک تراکنش انجام می‌دهند.

مدیریت شعب بانک کشاورزی هرمزگان، با بیان این موضوع که ۳۰ درصد از کارت‌های بانکی استان متعلق به بانک کشاورزی است، اذعان داشت: این بانک با مشتریان خود ارتباط بُرد-بُرد برقرار کرده است وجهت آسان سازی و خدمات رسانی بیشتر به مشتریان  همراه بانک (باران) با خدمات جدید و تکمیلی در چهار ماه گذشته راه‌اندازی شده است.

مدیریت شعب بانک کشاورزی هرمزگان از فعالیت  ۳ واحد ارزی در بندرعباس، قشم و کیش خبر داد وافزود:تا کنون ۱۵۵ حواله ارزی انجام شده است.

این مسئول، بیان داشت: هر صادرکننده‌ای به روسیه از طریق بانک کشاورزی روبل روسیه دریافت می‌کند و خدمات سوئیفت جهت جابجایی پول بین سیستم بانکی ارائه می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها