سخنگوی گردان‌ های القسام:

همچنان در غزه بدون هرگونه حمایت و پشتیبانی خارجی مبارزه می‌کنیم

سخنگوی گردان‌ های القسام در در دویست و هفتاد و پنجمین روز نبرد طوفان الاقصی گفت: ما همچنان در غزه بدون هرگونه حمایت و پشتیبانی خارجی مبارزه می‌کنیم و ملت فلسطین همچنان بدون آب و غذا و دارو مقاومت و پایداری می‌کند.
کد خبر: ۱۴۶۳۹۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، «ابوعبیده» سخنگوی شاخه نظامی جنبش حماس امروز یکشنبه در سخنانی عنوان کرد مجاهدان مقاومت اکنون ۹ ماه است که با دشمن می‌جنگند و ارتش اشغالگر تحت حمایت آمریکا و انگلیس را در هم شکستند.

وی افزود: ۹ ماه از نبرد طوفان الاقصی گذشت و ملت فلسطین همچنان در معرض جنایات و نسل کشی صهیونیستی آمریکایی قرار دارد. به همه دنیا یادآوری می‌کنیم که طوفان الاقصی سرآغاز مقاومت ما نبود بلکه انفجاری در مقابل دشمن اشغالگر بود.

ابو عبیده تصریح کرد: ارتش رژیم اشغالگر از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند و خانه‌ها را بمباران می‌کند و علیه بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد و کلیساها دست به جنایت می‌زند.

سخنگوی گردان‌های القسام خاطرنشان کرد: دنیا از طریق جنایات دشمن صهیونیستی در غزه دروغ سازمان‌های بین‌المللی و عجز و ناتوانی قوانین بین‌المللی و حقوق بشر مورد ادعا را مشاهده کرد.

وی اضافه کرد: همه ۲۴ گردان ما در کنار دیگر گروه‌های مقاومت در حال مبارزه با دشمن است و در مناطق مختلف نوار غزه اشغالگران را شکست داده است.

ابوعبیده تأکید کرد هیچ جایی در غزه برای نیروهای اشغالگر که همانند دزدها در خانه‌ها پنهان می‌شوند و یا افسرانی که پشت خودروهای زرهی پناه می‌گیرند، وجود ندارد.

سخنگوی شاخه نظامی جنبش حماس متذکر شد: قدرت و توانمندی انسانی گردان‌های القسام در وضعیت خوبی است و توانسته‌ایم هزاران مبارز جدید را جذب کنیم.

وی افزود: پیروزی مطلقی که نتانیاهو از آن سخن می‌گوید به معنی پیروزی شخصی او و جلب رضایت دزدها و دلقک‌های کابینه خودش است. ما توانایی‌های دفاعی خود را برای مقابله با دشمن اشغالگر در همه جای سرزمینمان تقویت کرده‌ایم.

ابوعبیده ادامه داد: تشدید مقاومت در کرانه باختری که شاهد آن هستیم پاسخ ملت فلسطین به جنایات و نسل کشی دشمن است. به خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه می‌گوییم که سرنوشت فرزندان شما بازیچه دست نتانیاهو شده که به دنبال کسب پیروزی شخصی برای خود است.

وی تصریح کرد: جبهه‌های مقاومت در لبنان، عراق و یمن برای یاری قدس متحد شده و سراسر امت پشتیبان این مقاومت است. مجاهدان امت ما با یکپارچه‌سازی جبهه‌ها و میادین مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی وحدت عربی را به شکل بی‌سابقه‌ای تحقق بخشیدند.

سخنگوی القسام با بیان اینکه نتیجه قطعی مقاومت پیروزی و شکست دشمن و اشغالگران خواهد بود، عنوان کرد: به مجاهدان، ملت و امت خود اطمینان می‌دهیم که طوفان الاقصی از آن نبردهایی خواهد بود که به تحولاتی بزرگ منتهی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها