به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی مدیر این اداره کل اظهار داشت: مجمتع های خدمات رفاهی مکلف شده اند تا برای بهبود خدمات رسانی به مسافران، نسبت به نظافت و ارتقای بهداشت مکان های مختلف از جمله سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها اقدام کنند.ونسبت به فراهم آوردن شرایط خدمات بهتر در زمینه فنی و تعمیرات، تعویض روغن و آپاراتی ها، اقدام کنند.
آهکی تصریح کرد: ضرورت آمادگی نظافت و آراستگی نمازخانهها و همچنین پاکیزگی سرویسهای بهداشتی واقع در مجتمعهای خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دورهای متشکل از نمایندگان دستگاههای مرتبط تشکیل شده که به صورت دورهای از مجتمعهای خدماتی رفاهی ، نمازخانهها ، سرویسهای بهداشتی موجود در جایگاههای سوخت ، رستورانها، واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید به عمل میآورد.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: از همه هموطنان و هم استانی های گرامی خواهشمندیم در صورت داشتن هرگونه شکایات،انتقادات و پیشنهادات در مورد مجتمع های خدماتی رفاهی با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد