مدیرکل بهزیستی مازندران اعلام کرد؛

آمادگی بهزیستی مازندران برای دریافت نذورات ماه محرم

مدیرکل بهزیستی مازندران از آمادگی بهزیستی برای دریافت نذورات مردمی در ایام محرم و صفر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۶۵

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،فریبا بریمانی صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از آمادگی این نهاد برای جمع آوری نذورات مردمی و توزیع میان خانواده‌های تحت‌پوشش بهزیستی استان در ایام محرم و صفر خبر داد.

وی گفت: مردم نوع‌دوست، عزاداران حسینی و خیران نیک اندیش می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به بهزیستی استان اهدا کنند و در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از همدلی و همراهی هم استانی‌های نیکوکار در راستای توسعه خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی، افزود: مردم خیر و نیکوکاران استان همواره در مناسبت‌های مذهبی یار و یاور بهزیستی استان بوده و نیازمندان و اقشار تحت حمایت بهزیستی استان را با نذورات خود یاری کردند.

بریمانی اظهارداشت: از شهروندانی که قصد قدم گذاشتن در این راه خیر را دارند، تقاضا دارم که نذورات و کمک‌های خود را به ادارات، مؤسسات و مراکز تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان تحویل دهند.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به شیوه‌های غیرحضوری جذب مشارکت‌های مردمی برای دریافت نذورات، خاطر نشان کرد: شماره حساب :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران، آماده دریافت نذورات هم استانی‌های عزیز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها