یک هفته بی‌خبری از آرین

یک هفته از ناپدید شدن مرموز آرین آوختی‌زاده، کودک سه سال و نیمه تهرانی می‌گذرد؛ کودکی که جمعه هفته گذشته همراه پدر، برادر دوقلویش آرمین و برادر بزرگ‌ترش آریا برای تفریح و بازی به پارک‌شهر تهران رفتند اما دقایقی بعد دیگر هیچ رد و نشانی از آرین نبود. 
کد خبر: ۱۴۶۳۶۸۴
 
خانواده نگران آرین یک هفته است چشم به تلفن دوخته‌اند تا شاید کسی تماس بگیرد و از آن طرف خط به آنها بگوید نگران نباشید آرین را صحیح و سالم پیدا کرده‌ایم اما در این یک هفته هیچ‌کس تماس نگرفته است. جمعه گذشته وقتی پدر همراه با سه پسرش برای تفریح به پارک‌شهر رفتند، پدر یک لحظه رویش را برگرداند تا به پسر دیگرش کمک کند اما به محض این‌که برگشت دیگر آرین را ندید. همه‌جا را دنبال پسرش گشت اما انگار مثل قطره‌ای آب شده و به زمین فرو رفته بود. پدر مستاصل با مادر تماس گرفت و او را در جریان حادثه قرار داد. مادر هم بی‌تاب و هراسان به پارک رفت وعکس آرین رابه مردمی که به پارک آمده بودند نشان داداما هیچ‌کس اورا ندیده بود. جست‌وجوها تا ساعت ۴بامدادروزشنبه ادامه داشت اماخانواده هیچ ردی ازآرین پیدا نکردند. پدربه پلیس آگاهی مراجعه و درخواست کمک کرد. ماموران در اولین قدم دوربین‌های مداربسته پارک شهر را بررسی کردند. آن‌طور که خاله آرین به جام‌جم توضیح می‌دهد، تصاویر یکی از دوربین‌ها نشان می‌داد آرین از پارک خارج شده اما به‌دلیل تاریکی هوا و نامشخص بودن تصاویر ضبط شده، مشخص نشد که آرین پس از خروج از پارک به کدام سمت حرکت کرده یا فردی سراغش آمده است. پلیس همچنان مشغول تحقیق است و خانواده آرین نیز بی‌تاب و نگران چشم به در دوخته‌اند تا شاید روزی دوباره از در خانه وارد شود. خاله آرین می‌گوید: با نشر هرچه بیشتر این خبر کمک کنید تا هرچه زودتر او دوباره به خانه برگردد. 
تحقیقات پلیسی درباره این پرونده در‌حالی ادامه دارد که احتمال آدم‌ربایی کمرنگ شده است. در این مدت با خانواده کودک تماسی گرفته نشده و اگر هدف ربودن او با انگیزه اخاذی بود باید آدم‌رباها در این مدت با خانواده‌اش تماس می‌گرفتند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها