مشارکت ایرانیان مقیم سوریه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران

ایرانیان مقیم سوریه امروز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران شرکت کردند.
کد خبر: ۱۴۶۳۵۷۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سانا، ایرانیان مقیم سوریه از ساعت هشت صبح امروز به مراکز رأی‌گیری که توسط سفارت ایران در چندین استان تعیین شده بود، رفتند تا در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

حسین اکبری، سفیر ایران در دمشق، پس از دادن رأی خود در مقر سفارت به خبرنگاران گفت: مشارکت در مرحله اول در سوریه در مقایسه با سایر کشورها بسیار خوب بود. سفارتخانه ده صندوق در سراسر سوریه از جمله ۳ صندوق در حلب و لاذقیه و ۷ صندوق در دمشق راه‌اندازی کرده و همچنین صندوق‌های سیار و وسایل نقلیه برای تسهیل فرآیند رأی‌گیری برای رای‌دهندگان اضافه کرده است.

اکبری با اشاره به اینکه در مرحله اول ۹۵ درصد ایرانیان مقیم سوریه در انتخابات شرکت داشتند، ابراز امیدواری کرد که مشارکت در این مرحله نیز خوب باشد.

وی تاکید کرد: موضع اصولی ایران در قبال مقاومت و فلسطین و همچنین نظام سلطه جهانی تغییر نکرده است و به همین دلیل دشمنان تلاش می‌کنند تا مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران کم باشد.

صبح امروز دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در داخل و خارج ایران آغاز شد که در آن دو نامزد سعید جلیلی و مسعود پزشکیان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها