سخنگوی شورای نگهبان:

کسانی که در مرحله اول رای ندادند می‌توانند امروز رای بدهند

سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد: تک تک مردم عزیزمان چه کسانی که هفته قبل رای دادند و چه کسانی که هفته گذشته رای ندادند این امکان را دارند که امروز رای خود را به صندوق‌های اخذ رای بسپارند لذا با هیچ محدودیتی به لحاظ قانونی مواجه نیستیم.
کد خبر: ۱۴۶۳۵۲۳

به گزارش جام جم آنلاین، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

طحان نظیف بعد از انداختن رای خود در صندوق رای انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: جمعه گذشته مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و با توجه به اینکه هیچ کدام از نامزدهای محترم اکثریت مطلق قانونی را به دست نیاوردند، برابر قانون امروز مرحله دوم انتخابات و چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی افزود: طبیعتاً بر اساس قانون امروز هرکسی رای بیشتری را کسب کند به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران معرفی خواهد شد. تک تک مردم عزیزمان چه کسانی که هفته قبل رای دادند و چه کسانی که هفته گذشته رای ندادند این امکان را دارند که امروز رای خود را به صندوق‌های اخذ رای بسپارند لذا با هیچ محدودیتی به لحاظ قانونی مواجه نیستیم.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: طبیعتاً هرکسی امروز نامش از صندوق‌های رای خارج شود منتخب ملت ایران محسوب می‌شود و رئیس جمهور همه مردم ایران محسوب خواهد شد لذا از همه مردم دعوت می‌کنیم که پای صندوق‌های رای بیایند و آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای بسپارند و مشارکت خوبی داشته باشند. طبیعتاً رئیس جمهوری که از آرای بیشتری برخوردار باشد می‌تواند تصمیمات مهم‌تری چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی بگیرد لذا ان‌شاءالله مردم حضور پرشور داشته باشند.

طحان‌نظیف تصریح کرد: در شورای نگهبان مانند ادوار گذشته این اطمینان را می‌دهیم که نسبت به آرای تک تک مردم به عنوان حق الناس صیانت کنیم و آن آرا را، حق الناس می‌دانیم و تمام تلاش خود را در جهت صیانت از آرای مردم انجام خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها