به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی اظهار داشت: این استان داری ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی فعال بوده و ۱۲ مجتمع نیز در حال ساخت است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان افزود: ۴۵ مجتمع خدماتی رفاهی نیز در محورهای روستایی و فرعی در دست استعلام است.
مدیرکل راهداری استان همدان تصریح کرد: این مجتمع ها با محوریت های گوناگون شامل رستوران، خدمات خودرویی، پارکینگ و... در حال احداث است.
آهکی با تاکید بر اینکه عمده هدفگذاری در محورهای شریانی و گردشگری است، افزود: خوشبختانه به لحاظ تعداد مجتمع ها در سطح کشور رتبه نهم را داریم.
وی ادامه داد: مجتمع های خدمات رفاهی با تمرکز ارائه خدمات برای کاربران جاده ای، در تأمین امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و افزایش جاذبه های گردشگری بسیار موثر هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر استراحت ۱۵ دقیقهای در ازای هر دو ساعت رانندگی، بهترین محل توقف و استراحت را مجتمعهای خدماتی و رفاهی بین راهی برشمرد و اظهار داشت: کاربران جادهای میتوانند با بهرهگیری از سامانه ۱۴۱ از محل مجتمعها در طول مسیر مورد نظر مطلع شده و سپس با برنامهریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.
آهکی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و انجام سفر ایمن نظارتهای ویژه بر عملکرد مجتمعهای خدماتی رفاهی بین شهری در طول هفته اعمال میشود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ نوبت نظارت از حدود ۵۰ مجتمع خدماتی رفاهی با حضور کلیه ادارات مرتبط در سطح استان انجام شده است.
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد