نماینده مردم سمنان در شورای عالی استان ها:

برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها و روستاها را وظیفه خادمان مردم در شهرداری و دهیاری ها می دانیم

نماینده مردم سمنان در شورای عالی استان ها گفت: برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها و روستاها را وظیفه خادمان مردم در شهرداری و دهیاری ها می دانیم.
کد خبر: ۱۴۶۳۴۶۴
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، کوروش حصیرباف نماینده مردم شریف استان سمنان و عضو هیت رییسه سال سوم   عضو کمیسیون عمران و حمل نقل شورای عالی کشور ضمن تبریک۱۴ تیر روز شهرداری و دهیاری ها گفت: ما خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها بر خود وظیفه می دانیم که از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات و روشهای جدید در شهرها و روستاها ، شرایط مناسبی برای زندگی و کار مردم فراهم نماییم تا با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم ، گام های مثبتی در جهت  برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداشته شود .

وی نامگذاری روزی  با عنوان روز «شهرداری و دهياری»  را اقدامی ارزنده و فرصتی  مغتنم بر شمرد و افزود: ضمن قدردانی و تجليل از فعاليت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مديريت شهری، به ارزيابی عملکرد و فعاليت های اين نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.


حصیرباف در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همکاران در خانواده بزرگ شهرداری ها  از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روز افزون را برای خدمتگزاران این عرصه آرزو کرد.

شایان ذکر است، چهاردهم تير که سالروز تصويب قانون تاسيس دهياريهاي خودكفا در روستاهاي كشور نیز هست، در شهریور سال ۱۳۹۱ با تصويب شوراي عالي انقلاب فرهنگي به عنوان روز "دهياري و شهرداري‌ها" در سالنامه رسمي كشور ثبت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها