بازی‌بازهای چهارمحال و بختیاری به استقبال جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران می‌روند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فرآیند نام‌نویسی از علاقه‌مندان به شرکت در نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ادامه دارد، گفت: با رسیدن به حدنصاب 250 شرکت‌کننده، چهارمحال و بختیاری هم به جمع استان‌های برگزارکننده این رقابت‌ها می‌پیوندد.
کد خبر: ۱۴۶۳۲۳۱

به گزارش جام جم آنلاین_چهارمحال و بختیاری  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، شهرام فرجی افزود: مرحله استانی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در بخش حضوری از 14 مرداد با برگزاری بازی‌های ایرانی فیفا 24 و کوییز آغاز می‌شود و استان‌هایی که بتوانند حدنصاب 250 شرکت‌کننده را به دست آورند، می‌تواند میزبان این بخش از رقابت‌ها باشند.

 

وی تصریح کرد: در صورتی که در زمان باقی‌مانده تا پایان مهلت نام‌نویسی در ابتدای مرداد، آمار شرکت‌کنندگان، حدنصاب تعیین شده را به دست آورد، چهارمحال و بختیاری هم شاهد برگزاری این رقابت‌های جذاب خواهد بود.

 

فرجی ادامه داد: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از استان‌هایی که بتوانند حدنصاب شرکت‌کنندگان بخش حضوری را به دست آورند با اعزام یک گروه متخصص و آماده کردن امکانات سخت‌افزاری حمایت می‌کند.

 

برترین‌های استانی و جوایز متعدد بنیاد ملی بازی‌های ویدئویی ایران

 

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بنیاد ملی بازی‌های ویدئویی ایران جوایز متعددی را برای برگزیدگان مرحله استانی نهمین جام قهرمانان تأمین کرده است و از هر استان برگزارکننده بخش حضوری نیز، 3 نفر در بازی فیفا و یک نفر در بازی کوییز امکان حضور در مراحل نیمه‌نهایی را خواهند داشت.

 

فرجی ضرورت تبلیغات و اطلاع‌رسانی عمومی برای جذب بازیکنان استانی در جام نهم را یادآور شد و گفت: این جام فرصتی مناسب برای ایجاد فضای رقابتی سالم، کشف استعدادها، معرفی سرگرمی‌های مناسب به نوجوانان و جوانان و حضور اعضای خانواده‌ها در محیطی پرشور و نشاط است.

 

20 بازی موبایلی برای حضور خانوادگی در جام قهرمانان

 

 وی همچنین به اجرای نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی در بخش برخط نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش 20 بازی از جمله هومیی، پسرخوانده، ماشین اسپرت 3، پوکه مبارزان کمپانی، آوردگاه، آمیرزا، کوییز، بزن بهادر، عملیات انهدام، کات آف، ورسز، یکه تاز فوتبال، جدولستان، فوتبالیستارز، تسخیرگران، هشت‌خوان، قصه‌ها و بازی‌های قرآنی برای کودکان در نظر گرفته شده است که می‌تواند همه افراد را در سنین مختلف پوشش دهد.

 

فرجی یادآور شد: نام‌نویسی در بخش‌های حضوری و برخط نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی با مراجعه به پایگاه اینترنتی بازیکو به نشانی baazico.ir انجام می‌شود.

 

گفتنی است، نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با شعار «نشاط خانوادگی با بازی ایرانی» برگزار می‌شود که موضوع محوری، تولید محتوای مناسب برای همه اعضای خانواده، حمایت از بازی‌سازهای ایرانی و نمایش ظرفیت‌های صنعت بازی‌های ویدئویی در اشتغال‌زایی، کسب درآمد و ارزآوری برخی از رویکردهای اصلی این دوره از مسابقات را شکل می‌دهد.

 

در هشتمین دوره بازی‌های ویدئویی ایران که سال گذشته برگزار شد، 65 بازیکن از چهارمحال و بختیاری برای شرکت در مرحله حضوری این رقابت‌ها نام‌نویسی کردند که به دلیل تعیین حدنصاب 100 نفره برای برگزاری این جام در استان‌ها و فرصت اندک برای تبلیغ و جذب علاقه‌مندان، استان جایگاه خود را در فهرست استان‌های میزبان جام هشتم از دست داد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها