با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال؛

طرح تقویت فشار شبکه توزیع آب بخشی از شمال شهر اصفهان به بهره برداری رسید

طرح تقویت فشار شبکه توزیع آب بخشی از شمال شهر اصفهان در خیابان های رباط، آیت الله صادقی، شهید باهنر و محله های فردوان و کساره به طول 1600 متر و با هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که جمعیتی‌ بالغ بر ۵۰ هزار نفر از این طرح بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۶۲۲۶۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ مراسم افتتاحیه این طرح با حضور فرماندار اصفهان، مدیر عامل آبفای استان، امام جمعه ملک‌شهر و جمعی از مسئولان شهری در مسجد صاحب الزمان (عج) خیایان با هنر برگزار شد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: در فصل گرما با افزایش مصارف آب و محدودیت های فنی سامانه های انتقال آب، بخشی از نواحی تحت پوشش آب و فاضلاب منطقه 5 شهر اصفهان با افت فشار و کمبود آب رو به رو بوده که این امر سبب افزایش تعداد تماس ها و نارضایتی ساکنین در سال های قبل شده بود.

حسین اکبریان افزود: با بررسی دقیق و تحلیل هیدرولیکی شبکه موجود در سال 1401 به منظور تقویت فشار شبکه توزیع آب خیابان های رباط، آیت الله صادقی، شهید باهنر و محله های فردوان و کساره، 2 طرح فنی تهیه و عملیات اجرایی این طرح در 2 فاز برنامه ریزی شد.

وی افزود: در فاز نخست این طرح شبکه توزیع آب خیابان امام خمینی (ره) و شهید ردانی پور اصلاح و همچنین عملیات توسعه شبکه توزیع آب خیابان آیت الله صادقی انجام گرفت که کل لوله گذاری انجام شده 700 متر با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد ریال و در مدت 3 ماه انجام گرفت.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با اشاره به فاز دوم این طرح افزود: در این فاز نیز 900 متر لوله گذاری در کنارگذر شهید ردانی پور و خیابان آیت الله صادقی با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد ریال ودر مدت 4 ماه انجام شد.

اکبریان در ادامه افزود: با توجه به بررسی های میدانی و کنترل فشارسنجهای موجود در منطقه ، اجرای این پروژه سبب رفع مشکل افت فشار در محدوده طرح گردیده و فشار نسبی منطقه به 2 برابر افزایش یافته است.

فرماندار اصفهان نیز در این مراسم با تقدیر از مسئولان آبفای استان در تکمیل این پروژه در کمتر از ۲ سال و بهره‌مندی‌ ۵۰ هزار نفر از آن گفت: عشق به خدمت باعث به نتیجه‌ رسیدن پروژه های عمرانی در کشور می شود که تبلور این عشق در شخصیت رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی نمایان بود.

محمد علی احمدي ادامه داد: قدردانی از به نتیجه رسیدن این پروژه که با رضایتمندی شهروندان این منطقه همراه بوده، با مصرف بهینه آب توسط مردم حاصل می شود.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها