پرسپولیس بر سر دوراهی هواداران و سازمان

ایسنا: باشگاه پرسپولیس بزودی باید 190 هزار یورو بابت بازیکنی بپردازد که اصلا در پرسپولیس بازی نکرده و به علت پرداخت نشدن مطالباتش ، این تیم را در بن بست قرار داده است.
کد خبر: ۱۴۶۱۶۵

رافائل ، بازیکن نیجریه ای که از سوی یکی از دفاتر حمل و نقل بازیکن به پرسپولیس معرفی شده بود، پیش از پایان قراردادش از این تیم کنار گذاشته شد و به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به فدراسیون بین المللی فوتبال شکایت کرد که در نهایت فیفا حکم به محکومیت پرسپولیس و پرداخت این پول داد. شکایت به دادگاه عالی ورزش CAS نیز کاری از پیش نبرد و این دادگاه هم حق را به بازیکن نیجریه ای داد تا پرسپولیس ملزم شود در نزدیک ترین زمان ممکن 55 هزار یورو به این بازیکن و 135 هزار یورو به دفتری که او را به ایران آورده است بپردازد، چرا که در غیر این صورت پرسپولیس به لیگ یک ایران فرستاده خواهد شد و با 6 امتیاز منفی رقابت ها را آغاز خواهد کرد.
حبیب کاشانی ، مدیر باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر گفت: باید این پول پرداخت شود و هم سازمان تربیت بدنی و هم هیات مدیره باشگاه در جریان امور هستند و این پول باید پرداخت شود؛ اما اگر سازمان این کار را نکند، ما مجبوریم از هواداران کمک بگیریم تا این پول را بپردازند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها