خواستگار کینه جو موهای دختر مورد علاقه اش را تراشید

خواستگار کینه جو که از سوی دختر مورد علاقه اش پاسخ منفی شنیده و دختر جوان را ربوده و موهای او را تراشیده بود، در غرب تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۱۴۶۱۴۵

شامگاه 19 شهریور امسال ماموران کلانتری 138 جنت آباد تهران ، هنگام گشتزنی در خیابان متوجه 2 دختر جوان شدند که از پلیس درخواست کمک می کردند. بنابراین آنها را برای تحقیقات به مرکز پلیس منتقل کردند و پی بردند که یکی از دختران جوان از سوی مردی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و موهای وی تراشیده شده است.
به این ترتیب پرونده ای در این ارتباط تشکیل و روز بعد شاکی برای ادامه تحقیقات به بازپرسی شعبه 12دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5تهران منتقل شد.

پیام های تهدیدآمیز آغاز حادثه ای شوم بود

دختر جوان در اظهاراتش به بازپرس منافی آذر گفت : من دانشجو هستم. چندی پیش با یکی از پسرهای دانشگاهمان آشنا شدم. پس از مدتی آشنایی وی از من خواستگاری کرد تا این که چند ماه بعد نسبت به تماس های تلفنی وی مشکوک شدم تا عاقبت پی بردم او با یکی از دوستان صمیمی ام تلفنی ارتباط پیدا کرده و به دروغ وانمود می کند که قصد ازدواج با مرا دارد. وقتی به وی اعتراض کردم گفت اشتباه می کنم و با فرد دیگری ارتباط ندارد.
شاکی ادامه داد: از آن روز به بعد، او تهدیدهایش را از طریق تماس تلفنی و فرستادن پیامک شروع کرد، تهدیدهای وی به حدی رسید که او در خیابان و مقابل چشم هم دانشگاهی هایم سیلی محکمی به من زد که تا یک هفته در بیمارستان بستری شدم و پس از بهبود، در خیابان تعقیبم کرد تا مرا برباید که دوستانم سر رسیدند و متواری شد.
وی ادامه داد: وقتی جانم را در خطر دیدم ، ماجرا را با خانواده ام در میان گذاشتم و قرار بود از وی شکایت کنم که چند ساعت پیش هنگامی که قصد رفتن به منزلم را داشتم ، او در خیابان با یک دستگاه خودرو راهم را سد کرد و با تهدید چاقو مرا ربود و با انتقال به منزل پدری اش در غرب تهران ، دستانم را با طناب به تختخواب بست و به دهانم چسب زد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از فیلمبرداری از من ، موهای سرم را تراشید و در یکی از محله های تهران رهایم کرد، با تلفن همراه دوستم تماس گرفتم و او به کمکم آمد تا این که متوجه گشت پلیس در خیابان شدیم و ماجرا را اطلاع دادیم.
به دنبال اظهارات دختر جوان ، دستور دستگیری مرد هوسران صادر و جستجوی ماموران کلانتری برای یافتن وی آغاز شد تا این که چند روز پیش متهم فراری دستگیر و فیلم تهیه شده از دختر جوان به همراه موهای تراشیده سر وی ، از منزل وی کشف و ضبط شد.بنابراین گزارش ، متهم با قرار قانونی بازداشت شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص اظهارات متناقض وی ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها