خودکشی نوعروس به خاطر تالار عروسی

نوعروس که برسر محل جشن ازدواج با داماد درگیرشده بود قبل از جشن ازدواجش از طبقه هیجدهم برجی در غرب تهران خودکشی کرد.
کد خبر: ۱۴۶۱۴۳۵

به گزارش خبرنگار جام جم، ساعت ۱۱ صبح یکشنبه بیست و هفتم خرداد امسال، پلیس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و سقوط مشکوک نوعروس ۳۵ ساله‌ای از طبقه هیجدهم برجی در غرب تهران را خبرداد. با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به آنجا اعزام شدند. ماموران ازهمسایه‌ها تحقیق کردندو معلوم شد اوو شوهرش در تدارک جشن ازدواجشان بودند و خانه‌ای مشترک در طبقه ۱۸ برج اجاره کرده بودند. اما مدتی بود برسرمسائل ازدواجشان با هم دعوا داشتند، آن روز هم دوباره صدای دعوا شنیدند و بعداز آن با جسد زن جوان در محوطه ساختمان رو به رو شدند.

این در حالی بود که تازه داماددر جریان تحقیقات گفت: من و همسرم مدتی قبل با هم آشنا شده و عقد کردیم. قراربودبه زودی اثاثیه مان را به خانه اجاره‌ای منتقل وجشن عروسی مان را تا یک هفته بعد برگزار کنیم. اما از چند ماه قبل زنم مدام برسر اینکه کدام تالار جشن عروسی بگیریم دعوا داشتیم. روز آخر هم دوباره سر همان مسائل دعوایمان شد. عصبانی ام کرد که از خانه بیرون رفتم. ازمادرش خواستم با او حرف بزند. ساعاتی بعداز طریق همسایه‌ها متوجه مرگ همسرم شدم. 

با توجه به گفته‌های او ماموران فیلم دوربین مداربسته را بازبینی کردند ومتوجه شدند نوعروس خود ازتراس خانه شان به پایین پرت کرده است. 

محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تائید این خبربه جام جم گفت: تحیقات نشان می‌داد تازه داماد در مرگ همسرش نقشی نداشته و نوعروس در یک تصمیم تلخ به زندگی اش پایان داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها