تهیه کننده برنامه انتخاباتی مطرح کرد:

طرح سوالات چالشی در مناظره های رادیو ایران

تهیه کننده ویژه برنامه انتخاباتی رادیو ایران گفت: «ایران امروز» با طرح سوالات چالشی به دنبال فراهم کردن فضایی برای شناخت هرچه بیشتر مخاطبان از نامزدهای ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۱۴۶۱۲۹۷


به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، عاطفه اقتداری تهیه کننده این برنامه اظهار داشت: تجربه دعوت از چهره های شاخص جریان های سیاسی و همچنین سیاستمداران در دوره های پیشین انتخابات ریاست جمهوری، دست اندركاران برنامه «ایران امروز» را بر آن داشت تا با حضور نماینده هایی  از دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا ،ویژه برنامه «ایران امروز» را روانه آنتن کنند.

اقتداری ادامه داد: «ایران امروز» با رویکرد مناظره و طرح سوالات چالشی این امکان را برای مخاطب فراهم می کند که شناخت و درک عمیق تری از دیدگاه های نامزدهای ریاست جمهوری برای حل مشکلات کشور پیدا کند.بیان معیار های رقابت انتخاباتی، تبیین دیدگاه نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از دیگر موضوعات این برنامه است.

شایان ذکر است ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» به تهیه كنندگی عاطفه اقتداری و اجرای رضا فرخی به صورت زنده، شنبه ،یکشنبه ،سه شنبه و چهارشنبه‌ ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران و همزمان به شكل تصویری از تارنمای رادیو ایران و كارافزار ایرانصدا هم تقدیم مخاطبان گرامی این شبكه رادیویی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها