بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
گفتگوی جام جم بامدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان:

بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان :

رئیس جمهور شهید پیگیر اجرایی شدن مصوبه خط ریلی احمد آباد_ کرمان بودند

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به مصوبه خط ریلی احمد آباد به کرمان گفت: رییس‌جمهور شهید پیگیر اجرایی شدن این مصوبه بودند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به مصوبه خط ریلی احمد آباد به کرمان گفت: رییس‌جمهور شهید پیگیر اجرایی شدن این مصوبه بودند.
کد خبر: ۱۴۶۰۰۸۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ روح‌الله بهرامشاهی، درجمع نمازگزاران مسجد الزهرا(س) رفسنجان اظهار داشت: دستاوردهای دولت خدمتگزار بی‌شمار است و بعد از صحبتی که رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید آیت‌الله رییسی داشتند تکلیف شرعی گردن همه ما افتاد که دستاوردهای دولت را بیان کنیم.
 
وی با نگاهی به سابقه شهید آیت‌الله رییسی در آستان قدس و قوه قضاییه افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آیت الله رییسی مدیر دوران‌های کوتاه و کارهای ماندگار بود و همواره برنامه‌هایش به نفع مردم بود‌.
 
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بیان داشت:ایشان در ۳۳ ماه ریاست جمهوری منشا خیر و برکات زیادی در حوزه‌های مختلف شدند.
 
وی اضافه کرد: دولت با کسری بودجه ۳۰۰ هزار میلیارد تومانی و خزانه منفی ۴۴ هزار میلیارد تومانی و ذخیره کالاهای اساسی کشور که منفی بود، مواجه شد.
 
بهرامشاهی افزود: دولت آیت‌الله رییسی با چالش های زیادی روبه‌رو بود، اما ویژگی شاخص دولت رییسی این بود که کار را برای آینده انجام می‌داد و در واقع منشا ریل‌گذاری بسیار خوبی در حوز‌ه‌های مختلف بود.
 
بهرامشاهی، به بخشی از دستاوردهای دولت پرداخت و گفت: یکی از کارهای ماندگار شهید جمهور ما اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان بود که بیش از ده سال دارای مشکلات متنوعی بود و بر زمین مانده بود و هر روز شاهد بودیم معلمان مقابل مجلس اعتراض می‌کردند.
 
وی، اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی بعد از ۱۶سال، برکناری بیش از۱۰۰ مدیر ناکارآمد در حوزه‌های مختلف، صدور بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مجوز کسب و کار و حذف مجوز طلایی، پرتاب ۱۱ ماهواره به فضا، احیای بیش از۱۰ هزار کارخانه راکد، تعطیل و نیمه‌تعطیل را از اقدامات دولت مردمی برشمرد و ادامه داد: در حوزه برق ضعیف‌ترین دولت در تولید برق دولت‌های یازدهم و دوازدهم بودند، اما در سال اول دولت آیت‌ایت‌الله رییسی تولید زیادی در حوزه‌ برق داشتیم.
 
این مدیر اقتصادی با اشاره به جبران بدهی‌های دولت‌های قبل به میزان ۵۵۰ هزار میلیارد تومان در دولت شهید رییسی، عنوان داشت: یک دهه کشور رشد اقتصادی نداشت، اما با گذشت سه سال در دولت مردمی رشد اقتصادی به ۴ درصد رسید. 
 
وی با بیان اینکه دولت نمی‌توانست همه مشکلات را یکجا حل کند، اما ریل‌های اقتصادی کشور را درست بنا کرد افزود: عضویت در شانگ های و بریکس از دیگر افتخارات دولت آیت‌الله رییسی است و در حوزه دانش‌بنیان تحولات بزرگی در کشور ایجاد شد.
 
وی تصریح کرد: شهید رئیسی اخلاص داشت و رهبر معظم انقلاب از اینکه در دوران حیات این مرد میدان از دستاوردهایش کسی یاد نکرد، عنوان کردند که "دلم برای رییسی سوخت" که امیدواریم همه مدیران ما از شهید جمهور درس اخلاص و عمل بگیرند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به کارهای دولت در شهر رفسنجان پرداخت و اظهار داشت: در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ۶۰ هزار میلیارد تومان درخواست سرمایه‌گذاری طی سه سال گذشته داشتیم که ۳۰ هزار میلیارد آن جانمایی شده و استقرار پیدا کرده است.
 
وی به دیگر اقداماتی که طی سه سال گذشته در منطقه ویژه انجام شده است اشاره و بیان داشت: در حال حاضر به‌عنوان محور ماشین‌آلات معدنی کشور فعالیت داریم و با حضور ۱۲ شرکت این اتفاق افتاده است. 
 
بهرامشاهی یادآور شد: در تولید الکترودهای فولادی شرکت چینی درحال مذاکره جهت سرمایه‌گذاری است که اولین شرکت در کشور بشمار می‌رود و این پروژه بیش از یک هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند.
 
وی از پیگیری‌های شخص رییس جمهور به درخواستی که در حوزه راه آهن از سوی منطقه ویژه داده شده بود یاد کرد و گفت: رییس‌جمهور شهید پیگیری می‌کردند و از دفتر ایشان تماس می‌گرفتند و در تمام حوزه‌ها همینگونه پیگیر بودند.
 
وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در خصوص آیت‌الله رییسی که فرمودند شهادت ایشان چند پله انقلاب اسلامی را جلوتر برد افزود: امیدواریم کشورمان از لحاظ اقتصادی به ثبات لازم برسد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها