قدر زر زرگر شناسد و قدر گوهر گوهری
به بهانه درگذشت معلم برجسته هرمزگانی،مرحوم جعفر چشم براه

قدر زر زرگر شناسد و قدر گوهر گوهری

گام‌های بلند آموزش و پرورش هرمزگان در مسیر تحول ؛

ساماندهی نیرو ، مدارس تراز و نوید تحول در استان

نشست کار گروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان هرمزگان ، به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و در راستای ارتقای نظام آموزشی استان برگزار شد.
نشست کار گروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان هرمزگان ، به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و در راستای ارتقای نظام آموزشی استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۰۰۴۹

هرمزگان-جام جم انلاین-نشست کار گروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان هرمزگان ، به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و در راستای ارتقای نظام آموزشی استان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به مدارس تراز به عنوان الگویی نوین در نظام آموزشی ایران و فعالیت آنها بر پایه استقرار کامل سند تحول بنیادین و با تمرکز بر کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی گفت : مدارس تراز به عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اجرایی این سند، نقشی کلیدی در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش و تربیت نسلی متعهد و کارآمد دارند.

محمد قویدل در سخنانی با اشاره به وضعیت نیروی انسانی در منطقه لیردف به عنوان یکی از اولویت‌های مهم جهت بررسی عنوان کرد: با توجه به کمبود نیرو در این منطقه، برنامه ریزی مدونی جهت جبران این کمبود و ساماندهی نیروی انسانی در این منطقه صورت گرفته است و از تمام ظرفیت‌های موجود برای حل این مشکل و ارتقای کیفیت آموزشی در این منطقه استفاده خواهد شد.

قویدل عنوان کرد : یکی از مصوبات مهم این جلسه، ساماندهی نیروهای دانشگاه فرهنگیان جاسک و منطقه لیردف بود. این اقدام در راستای رفع کمبود نیرو و توزیع عادلانه منابع انسانی در مناطق مختلف استان صورت خواهد گرفت.

وی ضمن اشاره به عزم راسخ آموزش و پرورش استان هرمزگان برای تحول در نظام آموزشی و ارتقای کیفیت آن در تمامی مناطق استان تصریح کرد : اقداماتی همچون ساماندهی نیروی انسانی، توجه به مدارس تراز و اجرای سند تحول بنیادین، نویدبخش آینده‌ای روشن برای دانش‌آموزان این استان خواهد بود. این مسئول با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این زمینه، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری، ساماندهی نیروی انسانی در تمامی مناطق استان به طور کامل انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان مطرح کرد : امیدواریم با تلاش و همت مسئولین و متولیان امر شاهد تحولات مثبتی در نظام آموزشی استان هرمزگان و ارتقای روزافزون کیفیت آموزش در این استان باشیم.

گفتنی است ، بررسی وضعیت فضاهای آموزشی در مناطق مختلف استان ، برنامه‌ریزی برای توسعه و تجهیز مدارس ، ارائه گزارش از فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مناطق مختلف و بحث و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و راهکارهای پیش روی آموزش و پرورش استان از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها