قرص کلر و نحوه استفاده از آن: شرکت جهان امید مهر آتنا

کلر زنی عملی است که از کلر برای ضدعفونی کردن آب استفاده می‌ شود. در واقع کلر زنی از موثرترین و سریع‌ ترین راه‌ های ضدعفونی کردن و جلوگیری از رشد باکتری ها و میکروارگانیسم‌ ها می‌ باشد.
کلر زنی عملی است که از کلر برای ضدعفونی کردن آب استفاده می‌ شود. در واقع کلر زنی از موثرترین و سریع‌ ترین راه‌ های ضدعفونی کردن و جلوگیری از رشد باکتری ها و میکروارگانیسم‌ ها می‌ باشد.
کد خبر: ۱۴۵۹۵۷۶

قرص کلر یکی از انواع کلر است که برای تصفیه آب و از بین بردن باکتری‌ ها از آن استفاده می‌ شود. استفاده از کلر به عنوان ضدعفونی کننده در تصفیه آب بسیار مهم بوده و برای جلوگیری از شیوع بیماری‌ ها از آن استفاده می‌ شود. به طور کلی کلر در سه نوع کلر جامد ، کلر مایع و کلر گازی می‌ باشد. قرص کلر حاوی ترکیبات شیمیایی می‌ باشد که برای جلوگیری از رشد میکروارگانیسم‌ ها استفاده می‌ شود زیرا قرص کلر به غیر از کلر از دیگر مواد شیمیایی نیز تشکیل می‌ شود.

قرص کلر در بازار با درصد خلوص ۹۰ درصد موجود می‌ باشد یکی از مصارف کلر برای آب استخر و تمیز نگه داشتن آن است. کلر مانع از رشد جلبک، ویروس، باکتری و غیره می‌ شود. با توجه به اینکه آب استخر با پوست افراد تماس دارد و نمی‌ توان از هر مواد شیمیایی برای ضدعفونی کردن آب استخر استفاده کرد کلر می‌تواند بهترین کاربرد را داشته باشد. فروش قرص کلر با درصد خلوص مختلف انجام می گیرد. در خرید قرص کلر دقت کنید که آن را با درصد خلوص مناسب تهیه کنید.

استفاده از قرص کلر

کلر از مواد شیمیایی پرکاربرد و بسیار رایج برای ضدعفونی کردن آب است. استفاده از قرص کلر برای ضدعفونی کردن آب استخر بسیار رواج دارد.قرص کلر آنزیم‌دار دارای سولفات مس بوده و به همین دلیل از رشد جلبک و سبز شدن استخر و لیز شدن کف استخر جلوگیری می‌ نماید. با استفاده از کلر آب استخر ماندگارتر بوده و نیاز به تعویض کمتری خواهد داشت.برای استفاده از قرص کلر در آب نمی‌توان آن را به صورت مستقیم در آب انداخت زیرا توزیع نامناسبی صورت می‌ گیرد. به همین دلیل برای استفاده از قرص کلر از شناور ها و فیدر های اتوماتیک استفاده می‌ شود و به این طریق قرص کلر به آب اضافه می‌ گردد.

شرکت جهان امید مهر آتنا یکی از مراکز فروش قرص کلر مرغوب و ارزان قیمت می‌ باشد و از طریق این مجموعه می‌ توانید با بهترین قیمت قرص کلر با کیفیت را تهیه کنید. برای خرید قرص کلر به صورت اینترنتی خریدتان را انجام دهید.

قرص کلر و نحوه استفاده از آن: شرکت جهان امید مهر آتنا

فروش قرص کلر

امروزه انواع قرص کلر در دو نوع قرص کلر آنزیم‌ دار و قرص کلر ساده به فروش می‌ رسد. اغلب این قرص کلر ها با خلوص ۹۰ درصد هستند و در وزن های ۲۰ و ۲۰۰ گرمی می‌ باشند. استفاده از این قرص کلر ها بدون ته نشین می‌ باشد و با توجه به میزان آب استخر باید نوع مناسبی از قرص کلر را تهیه کنید. قرص کلر به آرامی در آب پخش می‌شود و شما به استفاده از پودر کلر به صورت مکرر نیازی نخواهید داشت. استفاده از قرص کلر برای استخر ویلا ، استخر های عمومی و خصوصی بسیار مناسب است. نکته‌ ای که در مورد استفاده از قرص کلر وجود دارد این است که نور خورشید بر آن تاثیری نخواهد داشت. در زمان استفاده از پودر قرص کلر باید دقت داشته باشید که مواد شیمیایی دیگر را با آن ترکیب نکنید. همچنین باید دقت کنید که از قرص کلر در استخر های پرورش ماهی استفاده ننمایید.

فروش قرص کلر در شرکت جهان امید مهر آتنا شامل تنوع گسترده‌ ای می‌ باشد همچنین این مجموعه انواع پودر کلر را نیز به فروش می‌ رساند.

خرید قرص کلر

قرص کلر به عنوان ماده ضد عفونی کننده آب، بسیار پر مصرف است و کاربرد گسترده ای دارد. قرص کلر را به دور از تابش نور خورشید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. خرید قرص کلر را از فروشگاه های معتبر انجام دهید زیرا قرص کلر در کیفیت های مختلف عرضه می شود. با توجه به قیمت قرص کلر استفاده از آن به صرفه است.

قرص کلر و نحوه استفاده از آن: شرکت جهان امید مهر آتنا

مزایای قرص کلر

قرص کلر و گرانول هیپوکلریت کلسیم سال‌ هاست که برای از بین بردن باکتری ها به کار می رود. قرص کلر حاوی ترکیبی است که با انحلال در آب باکتری‌ ها، ویروس‌ ها، قارچ‌ ها و غیره را از بین می‌ برد. در واقع هر باکتری زنده‌ ای به وسیله قرص کلر از بین خواهد رفت. استفاده از قرص کلر برای ضدعفونی کردن تا ۵۰ هزار لیتر آب مناسب خواهد بود. برای تمیز کردن و شستن میوه‌ ها و سبزیجات از کلر می‌توان بهره برد. کلرزنی روش ضد عفونی مورد تایید جهانی می‌ باشد. به همین دلیل از کلر برای آب شرب نیز استفاده می‌ شود. این روش که کم هزینه و اقتصادی است می‌ تواند از آب محافظت کند. در واقع کلر زنی مقرون به صرفه‌ ترین راه و شیوه‌ ای بدون ضرر برای ضدعفونی انواع آب می‌ باشد.یکی از مزیت های قرص کلر، ارزان بودن قیمت قرص کلر است.

قرص کلر و نحوه استفاده از آن: شرکت جهان امید مهر آتنا

کاربرد قرص کلر

با اضافه کردن قرص کلر به آب ۳۰ دقیقه اجازه دهید تا قرص‌ ها در آب حل شوند و پس از آن بهترین نتیجه را خواهید دید. قرص کلر به صورتی عمل می‌ کند که با تخریب دیواره سلول باکتری موجب از بین رفتن باکتری‌ ها در آب می‌ شود. قیمت قرص کلر بسیار ارزانی است و به همین دلیل استفاده از آن کاملاً به صرفه است. استفاده از قرص کلر بسیار آسان بوده و این قرص‌ ها در مقابل طیف گسترده‌ ای از عوامل بیماری زا موثر هستند. برای خرید قرص کلر دقت کنید که فروش قرص کلر در دوز های مختلف در دسترس می‌ باشند و می‌ توانید متناسب با مصارفی که دارید این قرص‌ ها را تهیه کنید. به صورت کلی برای ضدعفونی کردن آب، یک میلی‌گرم قرص کلر برای یک لیتر آب کافی است.

استفاده از قرص کلر موجب تمیز نگه داشتن استخر می‌ شود و غلظت کلری که برای تمیزی آب استخر مورد استفاده قرار می‌ گیرد از موارد مهم است. نحوه استفاده از قرص کلر بسیار مهم است. اگر شما قرص‌ ها را در کف استخر قرار دهید لکه‌ های دائمی ایجاد خواهد شد و قرص کلر به این صورت اثربخشی زیادی نخواهد داشت و با پخش نامناسب قرص در آب نتیجه رضایت بخشی را نخواهید داشت.به این صورت شما به تعداد زیادی از قرص‌ ها برای ضد عفونی کردن آب نیاز دارید بنابراین بهترین کار استفاده از دیسپنسر شناور می‌ باشد. دیسپنسر ظرف پلاستیکی کوچکی می‌ باشد که قرص کلر در آن قرار داده شده و روی آب می‌ ماند بنابراین استفاده از دیسپنسرها موجب پخش یکنواخت کلر در آب می‌شود.

خرید قرص کلر

قرص کلر سال هاست که به عنوان روشی برای تصفیه آب و لجن زدایی استخر استفاده می‌ شود و قیمت قرص‌ کلر بسیار مناسب است. باید در زمان خرید قرص کلر به دوز قرص کلر توجه داشته باشید و تعداد مناسبی از آن را با توجه به حجم آب تهیه نمایید. برای خرید قرص کلر با بهترین کیفیت از طریق شرکت جهان امید مهر آتنا و تماس با همکاران ما می‌ توانید این قرص‌ ها را تهیه کنید. شرکت جهان امید مهر آتنا سال‌ هاست در زمینه فروش قرص کلر و انواع مواد شیمیایی تصفیه آب فعالیت داشته و بهترین خدمات رسانی را به شما ارائه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها