‌در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح شد

تاثیرات بلند مدت یک نامه بر افکار نخبگان آمریکا

یک کارشناس ارشد روابط بین‌الملل با اشاره به اینکه نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین حاکمان صهیونیست آمریکا را وادار به واکنش کرده است، گفت: این نامه تاثیرات بسیار بلند مدتی بر افکار نخبگان آمریکا خواهد گذاشت.
کد خبر: ۱۴۵۹۲۷۲

تاثیرات بلند مدت یک نامه بر افکار نخبگان آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین، ابوالفضل ظهره‌وند با اشاره به اینکه نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین بسیار موثر بوده است، افزود: رهبر انقلاب در این نامه به نوعی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تشکر و تاکید کرد‌ه‌اند که آن‌ها در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر دانشجویان آمریکایی این روزها در کنار مظلوم ایستاده و با ظلم مبارزه می‌کنند.

ظهره‌وند یادآور شد: با توجه به تبلیغات سوء که همواره علیه ایران صورت می‌گیرد، بیان این نکات به مخاطب دانشگاهی بسیار موثر بوده است.

این کارشناس ارشد روابط بین‌الملل با بیان اینکه رهبر انقلاب حرکت دانشجویان آمریکایی را هم راستا و بخشی از جریان مقاومت توصیف کرده‌اند، افزود: این مساله عمیقا و قویا حاکمان صهیونیست آمریکا را وادار به واکنش کرده است.

به گفته ظهر‌ه‌وند نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی تاثیرات بسیار بلند مدتی بر افکار نخبگان آمریکا خواهد گذاشت.

‌وی درباره هم‌راستا شدن دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با محور مقاومت یادآور شد: مفهوم آنچه که از آن تحت عنوان جریان مقاومت یاد می‌شود، هم‌راستایی در تهدید و فرصت است. به عبارت دیگر این مفهوم به نگاه و رویکردی مشترک اشاره دارد.

این کارشناس ارشد روابط بین‌الملل با اشاره به نقش جهانی آمریکا در ایجاد سرکوب و ترویج نابرابری ادامه داد: نخبگان آمریکایی متوجه این موضوع شده‌اند. به همین دلیل با ما در حمایت از مردم مظلوم غزه همراه شده‌اند.

ظهره‌وند با اشاره به اینکه ایران ۴۵ سال است که در برابر سلطه امپریالیسم ایستادگی کرده، توضیح داد: به این ترتیب پس از سال‌ها مبارزه با ظلم و شکل‌گیری مقاومت امواج این رویکرد به داخل آمریکا نیز راه پیدا کرده است.

‌وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب مردم آمریکا متوجه شده‌اند که سیاست‌های اشتباه راهبران آن‌ها سبب شده که آمریکایی‌ها وجاهت خود را از دست بدهند.

این کارشناس ارشد روابط بین‌الملل با بیان اینکه رفتار رهبران آمریکا برخلاف هنجار‌هایی است که تبلیغ می‌کنند، توضیح داد: دولت آمریکا همواره با شعار حقوق بشر ملت‌های منطقه را سرکوب می‌کند و این روز‌ها نیز با همین شعار در حال سرکوب ملت خود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها