شهردار همدان:

ماموریت این دوره مدیریت شهری تکمیل طرح‌های نیمه تمام است

شهردار همدان اصلی ترین ماموریت این دوره مدیریت شهری را تکمیل طرح‌های نیمه تمام دانست و گفت: پروژه‌های جدید آغاز می‌شود و انتظار دارم مدیران با صدای واحد عملکردشان را ارایه و کارها را پیش ببرند.
کد خبر: ۱۴۵۸۶۵۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سید مسعود حسینی در اولین جلسه شورای اداری سال جدید، با بیان اینکه از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم و آنها را با جان و دل می پذیریم، اظهار داشت: علیرغم تمامی مشکلات مالی، همکاران ما جهادگونه تلاش کردند و در حوزه‌هایی مثل آسفالت، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، افزایش دوربین‌های ترافیکی ، خدماتی، ترافیکی و فناوری اطلاعات رشد خوبی داشته‌ایم.

وی، آیت الله رییسی را به عنوان الگوی خدمت و پایدار در خدمتگزاری به مردم دانست و بیان کرد: مردم عزیز ما قدر خادمان خود را به خوبی می دانند و امیدوارم مسیر خدمت در شهرداری همدان ادامه داشته باشد و این شهیدان بزرگوار را به عنوان الگوی خدمت سرلوحه کارمان قرار دهیم.

حسینی با تاکید بر ارایه گزارش عملکرد از حوزه‌های مختلف شهرداری همدان افزود: از مدیران می‌خواهم گزارش عملکردشان شفافیت و دقیق باشد و متناسب با درک و فهم نوع مخاطب ارایه شود تا افکار عمومی در جریان کارها قرار بگیرند.

شهردار همدان اصلی ترین ماموریت این دوره مدیریت شهری را تکمیل طرح‌های نیمه تمام دانست و تصریح کرد: انشالله پروژه‌های جدید آغاز می‌شود و انتظار دارم مدیران با صدای واحد عملکردشان را ارایه و کارها را پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاری در این دوره سرعت گرفته، عنوان کرد: باید از عملکرد خودمان دفاع کنیم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و از انتقادات نترسیم و آنها را برای بهبود اوضاع با جان و دل بپذیریم.

حسینی افزود: شهرداری نشان داده هیچ گاه به بن بست نمی‌رسد و مدیران باید پروژه‌های مهم و اولویت دار به ویژه گردشگری را در دستور کار قرار دهند و در برگزاری مناقصات منتظر تفویض اختیار نباشند.

شهردار همدان، ارتقای گردشگری، افزایش پارکها، سرمایه گذاری و رفع مشکلات ترافیکی را مهم ارزیابی کرد و افزود: رضایتمندی مردم بسیار اهمیت دارد و محله محوری و مسجد محوری برای رسیدگی به امور مردم در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است؛ اولین جلسه شورای اداری شهرداری همدان با حضور محمود مسگریان رییس شورای اسلامی شهر همدان، شهردار و مدیران شهری در تالار قرآن برگزار و طرحها و برنامه‌های آتی شهرداری همدان مورد بررسی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها