مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

پیش‌بینی کشت زیره در ۱۵۰ هکتار از اراضی استان همدان

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی:

2هزار میلیارد تومان دستاورد سفر رئیس جمهور شهید به بخش کشاورزی استان همدان

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از 2 هزار و 88 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور شهید در بخش کشاورزی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۴۵۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، جعفر مصباحی با اشاره به اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان همدان در بخش کشاورزی استان با 9 زیربخش در قالب 26 پروژه مصوب شد اظهار داشت: 2 هزار و 88 میلیارد تومان اعتبار از طریق برنامه و بودجه کشور، وزارت جهاد کشاورزی، منابع استانی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در سفر ریاست جمهور به استان مصوب شد.

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه این اعتبار در حوزه‌های همچون امور اراضی، باغبانی، آب و خاک، دامپزشکی و منابع طبیعی و آبخیزداری مصوب شد، افزود: شیلات، امور عشایری و شهرک‌های کشاورزی نیز از این مصوبه منتفع شده‌اند.

وی بیان کرد: این میزان اعتبار باید طی سه سال جذب شود اگرچه در حال حاضر در حوزه احیا و مرمت قنوات، تکمیل کانال‌های آبرسانی، احیا و نوسازی باغات انگور و گردو و در بخش توسعه باغات و کشت گیاهان دارویی پیشرفت قابل توجه و چشمگیری ایجاد شده است.

مصباحی با تاکید بر اینکه در حوزه آبخیزداری، مرمت راه‌های عشایری، تجهیز آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی و واکسیناسیون دام در مناطق عشایری و صعب‌العبور نیز شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای هستیم، ادامه داد: در احداث و ایجاد زیرساخت‌های مجتمع‌های گلخانه‌ای نیز اقدامات شایان ذکری انجام شده است.

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور شهید به همدان و تصویب اعتبار قابل توجه منشأ خیر و برکت در استان شد به نحوی که این میزان اعتبار در سنوات گذشته در بخش کشاورزی استان لحاظ نشده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها