حمله سنگین حزب الله لبنان به المطله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله حزب الله لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۵۸۲۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، حملات متنوع موشکی، پهپادی و خمپاره‌ای حزب‌الله لبنان به نظامیان، جنگ‌افزارها و مواضع صهیونیستی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌ الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن صهیونیست به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز شنبه بیست‌وپنجم ماه مه ۲۰۲۴ دو ساختمان در شهرک المطله را که نظامیان دشمن از آن‌ها استفاده می‌کردند با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بر اثر اصابت دو موشک ضدزره شلیک‌شده از سوی حزب‌الله لبنان دو ساختمان در شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی به شدت آسیب دیده‌اند و علاوه بر زیان‌دیدن برخی زیرساخت‌ها، برق مرکزی نیز در این منطقه اشغالی قطع شده است.

علاوه بر این حزب‌ الله لبنان اعلام کرد که ساختمان دیگری را در شهرک صهیونیست‌ نشین «المناره» که نظامیان صهیونیست از آن استفاده می‌کرده‌اند با تسلیحات موشکی هدف قرار داده است.

بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان دو ساختمان دیگر نیز در شهرک صهیونیست‌نشین «شتولا» که از سوی نظامیان صهیونیست مورد استفاده قرار می‌گرفت از سوی رزمندگان حزب‌الله هدف قرار داده شد.

همچنین اداره اطلاع‌رسانی حزب‌ الله لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۸:۱۰ عصر امروز شنبه بیست‌وپنجم ماه مه ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی موجود در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

موضع صهیونیستی «زبدین» واقع در شمال سرزمین‌ های اشغالی نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با گلوله‌های توپخانه هدف قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها