ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش آغاز شد

فارس: ثبتنام آزمون استخدام در آموزش و پرورش از اواخر هفته گذشته در تعدادی از استانهای کشور آغاز شده و در این هفته ، ثبتنام آزمون استخدام در بقیه استانها نیز آغاز میشود.
کد خبر: ۱۴۵۸۱۶

سازمان آموزش و پرورش استانها به جز انتشار آگهی استخدام در روزنامههای استانی و محلی در سایت سازمانهای آموزش و پرورش استان خود اقدام به درج آگهی استخدام میکنند.
سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی آگهی استخدام این سازمان را متتشر کرده است. این سازمان تعداد 335 ردیف استخدام پیمانی معلم حقالتدریس و تعداد 233 ردیف برای استخدام آزاد پیمانی مربی پرورشی دارد. اطلاعات بیشتر در خصوص استخدام این سازمان به آدرس http://www.wa.medu.ir موجود است.
بنا بر این گزارش، سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تعداد 181 نفر به عنوان مربی تربیتی استخدام میکند. این سازمان در آگهی استخدام خود زمان و مکان دریافت کارت و محل برگزاری آزمون را نیز عنوان کرده است. آدرس سایت سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی http://ea.medu.ir است.
براساس این گزارش، سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان نیز تعداد 257 نفر برای تصدی پست مربی پرورشی جذب میکند که این سازمان از از داوطلبان خواسته است جهت کسب اطلاع بیشتر تا تاریخ 30 شهریور در ساعات اداری به ادارات آموزش و پرورش سطح استان اصفهان مراجعه کنند. آدرس سایت آموزش و پرورش این استان http://isf.medu.ir است.
این گزارش میافزاید: سهم سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالی از تعداد نیروهای استخدامی در وزارت آموزش و پرورش 445 نفر است که 74 نفر از حق التدریسیهای بالای 5 سال سابقه تدریس و 80 نفر برای نیروی مربی پرورشی پذیرفته میشوند. سایت این سازمان به نشانی http://khn.medu.ir است.
سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان 898 نفر را استخدام میکند که داوطلبان میتوانند از تاریخ 31 شهریور لغایت نهم مهر برای ثبتنام به مدیریت و ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند. آدرس الکترونیکی این سازمان به نشانی http://kh.medu.ir است. بر اساس این گزارش، سازمان آموزش و پرورش استان مرکزی تعداد 83 سهمیه استخدام مربی پرورشی دارد که اطلاعات مورد نیاز برای ثبتنام به آدرسhttp://markazi.medu.ir موجود است.
این گزارش میافزاید: سازمان آموزش و پرورش استان همدان تعداد 87 نفر از افراد واجد شرط را از طریق برگزاری آزمون، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی در مناطق آموزشی استان برای شغل مربی تربیتی ( پرورشی ) با شرایط اعلام شده در آگهی، استخدام میکند که اطلاعات مورد نیاز در سایت این سازمان به آدرس http://hamedan.medu.ir قرار دارد.
مابقی استانهای کشور نیز طی این هفته آگهی استخدام در سازمانهای آموزش و پرورش خود را منتشر خواهند کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها