پیام تسلیت شهردار اهواز در پی شهادت رئیس جمهور محترم و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد

شهردار اهواز در پی شهادت رئیس جمهور محترم و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۱۴۵۷۶۹۳

جام جم آنلاین - خوزستان، شهردار اهواز در پی شهادت رئیس جمهور محترم و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد پیام تسلیت صادر کرد.د رمتن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی
شهادت خادم الرضا (علیه السلام) اسطوره خدمت، مجاهد صدیق و با اخلاص، رئیس جمهور اسلامی ایران حضرت آیت الله حاج سید ابراهیم رئیسی در راه خدمت به مردم شریف ایران، ملتی را در اندوه فرو برد و داغدار کرد.

رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیرمان به همراه جمعی از یاران انقلاب در حین خدمت به درجه رفیع شهادت نائل گردید. ایران اسلامی امروز محزون و عزادار مردی بزرگ و خدمتگزاری صمیمی است که اقصی نقاط خاک وطن گواهی است بر مجاهدت ها و تلاشهای بی دریغش.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای مصمم، همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاش می کرد و دغدغه‌مندانه مسائل را تا حصول نتیجه رصد و پیگیری می‌نمود.

او شيفته خدمت بود و با رنگ و بوی خدايي و فارغ از تعلقات مادی، تمام تلاش و همت خود را در راه اعتلاي نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معطوف داشت.

اینجانب شهادت اندوه بار این روحانی روشن ضمیر، مجاهد نستوه، خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور محبوب آیت الله سید ابراهیم رئیسی رحمه الله علیه را به محضر شریف امام زمان(عج) و نائب بر حقش ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (ادام الله ظله الشریف)، امت اسلامی و ملت شریف ایران، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان ایشان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

همچنین مراتب تاثر خود را از عروج ملکوتی دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر پرتلاش و ولائی امور خارجه، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه با اخلاص تبریز و استاندار خلاق و ساعی استان آذربایجان شرقی ، سردار موسوی سرتیم حفاظت ریاست جمهوری و کادر پروازی که همراه با رئیس جمهور عزیر در حین ماموریت به لقاالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم . از خداوند متعال غفران و رحمت واسعه و همنشینی با اولیالله را برای آن خدمتگذاران بزرگوار و صبر وسلامتی برای بازماندگان مسالت می‌ نمایم.

انشاالله با وجود پرخیر و برکت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای این روزها را نیز پشت سر خواهیم گذاشت و با حفظ انسجام و همدلی اجازه نخواهیم داد در روند اجرایی امور وقفه ای ایجاد شود

رضا امینی
شهردار اهواز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها