وزیر کشور: مبارزه با گروه های تروریستی همچنان ادامه می یابد

ایرنا: وزیر کشور روز سه شنبه تاکید کرد مبارزه با گروهها تروریستی که از آن سوی مرز به داخل کشور نفوذ کرده و دست به اعمال تروریستی میزنند ، همچنان ادامه مییاید.
کد خبر: ۱۴۵۳۸۰

گروههای تروریستی طی چند روز گذشته با کمین گذاشتن چند تن از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رسانده و مجروح کردند.
حجتالاسلام"مصطفی پورمحمدی " وزیر کشور در حاشیه مراسم معارفه رییس جدید عقیدتی سیاسی نیرویانتظامی، به خبرنگاران، گفت: این حوادث تازگی نداشته و استکبار جهانی پس از ناامید شدن در سایر جبههها، به این کارهای کهنه روی میآورد.
وی بااعلام این که "استکبار میداند این کارها چندان اثری ندارد"، گفت": باچنین اعمالی مواجه هستیم و با توجه به برخوردهای قدرتمندانهای کهاز سوی حافظان امنیت با این موارد شده ، آسیبهایی نیز متوجه نیروهای انتظامی شده است.
وزیر کشور گفت: تعدادی از نیروها در برخوردهایی که در روزهای گذشته و بهواسطه کمینهای تروریستی که صورت گرفته به شهادت رسیده و مجروح شدهاند.
وی از تعامل با کشورهای مجاور برای ردیابی این گروهها خبر داد و گفت در مواردی که کشورهای مجاور همکاری میکنند توفیقاتی داشتهایم و در دیگر موارد با وجود این که میل به همکاری وجود دارد، ناتوان هستند.
پورمحمدی با تاکید براین که"وظیفه دفاع از مملکت ایجاب میکند ، جانفشانی هایی هم صورت گیرد"، گفت که حافظان نظم و امنیت با قدرت و صلابت در حال پاسداری از تمامیت ارضی کشور هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها