خدمات بین راهی زیر ذره بین بازرسان استاندارد خراسان جنوبی

طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران که از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود در خراسان جنوبی، خدمات بین راهی را نیز در بر گرفته است.
کد خبر: ۱۴۴۸۶۸۲

 به گزارش جام جم آنلاین،همزمان با اجرای طرح ویژه عیدانه نوروز از نیمه اسفند  تا نیمه فروردین ماه ۱۴۰۲ در کشور، تمامی محور‌های ارزیابی ابلاغی سازمانی در حال پیگیری و بازرسی هستند و در این خصوص خدمات بین راهی که محل مناسبی برای توقف مسافران و استفاده از خدمات آنهاست از دید بازرسان استاندارد خراسان جنوبی پوشیده نیست.

در این بازرسی بر اساس چک لیست ارسالی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران در رستوران‌های بین راهی الزامات تهیه، فرآوری پخت و نگهداری مواد غذایی، الزامات پذیرش سفارش و تحویل غذا، الزامات پذیرایی سرو میز، الزامات غذای بیرون بر، ویژگی‌ها و شرایط عمومی بهداشتی، سقف، دیوارها، کف، ایمنی و سایر موضوعات مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.

طرح ویژه عیدانه از ۱۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه در تمام کشور در محور‌های ارزیابی هتل ها، فرودگاه های، فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز پذیرایی، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی انجام می شود و در اتمام طرح، تمام اطلاعات و بازخورد‌های های دریافتی، برای بررسی، جمعبندی و نتیجه گیری به سازمان استاندارد ارسال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها