رمضان امسال آموزش و پرورش به مساجد می رود

مهر: معاون پرورشی و تربیتی سازمان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: رمضان امسال آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برنامه های گسترده ای را در مساجد این مناطق اجرا می کند.
کد خبر: ۱۴۴۸۱۴

علی فرهادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تجلیل از خادمین قرآن در سطح استان و برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور فرهنگیان و دانش آموزان در مساجد جامع هفت منطقه از شهرستان های استان تهران از جمله اقداماتی است که در ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید.
وی افزود: آموزش و پرورش در نظر دارد آیات قرآنی که با "رب"شروع می شود را به صورت مجموعه ادعیه قرآنی و با اجرای تواشیح تهیه و تدوین کرده و به شکل CD به کلیه مدارس تحت پوشش ارسال کند.
این مسئول خاطر نشان کرد: پرداختن به امر قرآن و دارالقرآن ها و ایجاد بستر و زمینه مناسب برای پرورش آنها از برنامه های اساسی معاونت پرورشی و تربیت بدنی است که به صورت جدی دنبال می شود.
فرهادی همچنین از اجرای طرح ضیافت مهر در هفته آخر شهپعبان در مدارس خبر داد و عنوان کرد: در این هفته کلیه نمازخانه های مدارس غبارروبی شده و برنامه های مناسب این ماه برای روزهای ماه مبارک رمضان تدوین می شود.
وی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان همایشی با عنوان "رمضان و سلامت" از سوی کارشناسی بهداشت این سازمان برگزار می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها