در گفتگو با یک فعال سیاسی مطرح شد

نشانه‌های افزایش مشارکت در انتخابات، بر اساس نظرسنجی‌ها

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: خوشبختانه با توجه به تعداد بالای تایید صلاحیت شدگان، برخی نظرسنجی ها، حکایت از بالا رفتن میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: خوشبختانه با توجه به تعداد بالای تایید صلاحیت شدگان، برخی نظرسنجی ها، حکایت از بالا رفتن میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد.
کد خبر: ۱۴۴۷۰۰۶

کمال سجادی در گفتگو با جام جم آنلاین، انتخابات را یکی از مهمترین تجلی‌های اراده مردم و نیروی درونزای ملی عنوان کرد و گفت: انتخابات مظهر همبستگی و پیوستگی اجتماعی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به روندی که هم از نظر تایید صلاحیت تعداد بیشتری از کاندیدا‌ها و هم آمار‌ها نشان می‌دهد نسبت به دوره‌های قبل تعداد بیشتری از کاندیدا‌ها و به تدریج از سوی شورای نگهبان تایید شده و به این ترتیب می‌توانند سلائق مختلف را راضی کنند.

سجادی تصریح کرد: در حال حاضر تعدد لیست هم بین اصلاح طلبان و هم اصولگرایان و همچنین افرادی که خارج از این دو جریان هستند باعث حضور تعداد بیشتری از کاندیدا‌ها شده است.

سجادی افزود: همچنین نوع تبلیغاتی که در مورد ضرورت انتخابات شده به این معنی که اگر مردم خواهان تحول هستد باید به انتخابات روی آورند باعث مشارکت بیشتر مردم در انتخابات می‌شود تا افراد مد نظرشان آرای لازم را بدست آورد و به این ترتیب کاندیدا‌های آن‌ها تحول لازم را برای حل مشکلات ایجاد کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین بر رهنمود‌های رهبری تاکید کرد و گفت: ایشان از ابتدای امسال بر نرخ مشارکت در انتخابات تاکید دارند و در مجموع به نظر می‌رسد روند افزایش مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد.

سجادی خاطرنشان کرد: برخی نظرسنجی‌ها هم حکایت از بالا رفتن میزان مشارکت در انتخابات دارد و به این ترتیب این روند مناسب ارزیابی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها