با مبلغ حدودی دو هزار میلیارد تومان؛

بودجه شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۳ تصویب شد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد از تصویب بودجه هزار و ششصد میلیارد تومانی شهرداری بجنورد خبرداد.
کد خبر: ۱۴۴۶۹۱۳
نویسنده اسدالله ابراهیمی

یوسف مغروری در گفت‌وگو با رسانه ها  از بودجه پیشنهادی یک و شش دهم همت شهرداری بجنورد و سازمان‌های تابعه در سال آینده خبر داد و افزود این بودجه پیشنهادی با حدود ۵۶۰ میلیارد تومان در هزینه‌های جاری و ۱,۰۵۰ میلیارد تومان در هزینه‌های عمرانی تنظیم شده است که ۳۵ درصد به صورت جاری و ۶۵ درصد عمرانی است.
وی ادامه داد: بودجه سال ۱۴۰۳ با رشد ۸۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۲ پیشنهاد و تصویب شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد : در بخش منابع و ردیف‌های درآمدی قریب به ۱۰۹۰ میلیارد از محل درآمدهای عمومی و ۲۸۰ میلیارد میلیارد از محل فروش دارایی‌های سرمایه‌ای و ۲۴۰ میلیارد تومان از محل داریی‌های مالی تأمین خواهد شد.
عضو شورای عالی استان‌ها خاطر نشان کرد: ۳۲ میلیارد به حوزه کالبدی و شهرسازی، ۳۰۰ میلیارد به حوزه محیط زیست و خدمات شهری، ۱۷ میلیارد به بخش ایمنی و بحران، ۵۲۵ میلیارد به بخش حمل و نقل و ترافیک و ۶۶۰ میلیارد در بخش خدمات مدیریت، ۴۳ میلیارد به حوزه فرهنگی و اجتماعی و ۳۳ میلیارد در جهت پرداخت بدهی‌های سنواتی قطعی شده اختصاص خواهد یافت.
مغروری گفت: در بودجه سال آینده چهار طرح شاخص در نظر گرفته شده است که شامل راه‌اندازی شهربازی بجنورد، احداث پارکینگ طبقاتی، راه‌اندازی پارک شهربازی در باباامان و احداث تقاطع غیر هم‌سطح در میدان خرمشهر می‌باشد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد در سال ۱۴۰۳ را دو میلیارد و سی صد میلیون تومان اعلام کرد که پس از بحث و تبادل نظر بودجه شهرداری بجنورد و سازمان‌های تابعه به تصویب رسید. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها