اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ در یکصد و چهل و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد ، موضوع گلایه مردم بجنورد از گرفتن کرایه‌های خارج از نرخ مصوب توسط برخی تاکسی‌های تلفنی مطرح شد.
کد خبر: ۱۴۳۷۹۲۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در جلسه رسمی شورای شهر به در پیش رو بودن دهه بصیرت و میثاق با ولایت اشاره کرد و گفت: آنچه امروز در حفظ نظام شاهد آن هستیم، حضور مردم با بصیرت و آگاه در عرصه‌های مختلف و رهنمودهای فرزانه انقلاب، مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) بوده و هست و باید خداوند را برای این دو نعمت بزرگ شکرگزار باشیم.

جمشید عین‌بیگی به زحمات و تلاش‌های روسای کمیسیون‌های تخصصی و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد در برگزاری جلسات و پیگیری مشکلات اشاره و از تلاش‌های شبانه‌روزی شهردار و همکاران‌شان در خدمات‌رسانی، به‌ویژه بهسازی و نوسازی تابلوهای تبلیغاتی با مضامین انقلابی تقدیر کرد.

رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در نطق پیش از دستور، نهم دی ماه را روزی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و خواستار برنامه‌ریزی شهرداری بجنورد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این روز تاریخی شد.

اعظم السادات افشین‌فر از نبود نظارت بر تاکسی‌های تلفنی شهر بجنورد گلایه کرد و گفت: باید بازرسی‌های متعدد در این زمینه انجام شود تا قانون رعایت شود. با وجود تصویب عوارض‌های محلی و نرخ‌نامه کرایه تاکسی‌ها در سال ۱۴۰۲ و همچنین وجود دستگاه‌های کیلومتر شمار و نرخ‌سنج، گاهی کرایه‌های خارج از نرخ مصوب گرفته می‌شود که گلایه شهروندان را به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: این موضوع نیازمند نظارت و بازرسی بیشتر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد است تا نرخ تاکسی‌های تلفنی براساس نرخ‌نامه مصوب باشد و از مردم کرایه بیشتر نگیرند.

مردم بجنورد از کرایه‌های خارج از نرخ مصوب تاکسی‌های تلفنی گلایه

در این جلسه، اطلس سرمایه‌گذاری شهر بجنورد با مجموعه پذیرایی، متل، شهربازی، مجموعه سوارکاری چند منظوره و مجتمع مسکونی چند منظوره ارائه شد و پس از بحث و تبادل نظر به تصویب رسید.

همچنین در ادامه، نامه‌های رسیده، تصمیم‌های هیأت تطبیق فرمانداری شهرستان بجنورد، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر و مصوبات کمیسیون توافق‌های شهرداری بجنورد خوانده شد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها