با مبلغ حدودی دو هزار میلیارد تومان؛

بودجه شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۳ تصویب شد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر از تصویب اصلاحیه بودجه شهرداری خبرداد و گفت: این اقدام در راستای تقویت طرح و برنامه های دراولویت شهرداری ضروری شناخته شد و با طرح در جلسات متعدد مورد بررسی واقع و به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۴۳۳۰۸۹
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مغروری ادامه داد: طرح های دراولویت شهرداری احیای پارکینگ ها درحوزه تملک و توسعه – حفظ و نگهداری از ماشین آلات به دلیل فرسودگی بالا از 8 میلیارد به 12 میلیارد تومان رسید و درحوزه عمران پروژه زیرسازی از 80 میلیارد به 85 میلیارد ریال مصوب شد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همچنین اجرای طرح هوشمند سازی درشهرسازی را با پیشرفت 90 درصد رضایت بخش توصیف کرد و گفت: بودجه این بخش 5 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که درحوزه نرم افزاری یک میلیارد دیگر به آن اضافه شد و درساخت المان شهدای گمنام و جانمایی اجرای آن در گلستان شهر و باباموسی یک میلیارد و 500 میلیون تومان لحاظ کردیم.
پرداخت سنوات پرسنل دیگر مولفه ای بود که به گفته مغروری در اصلاحیه بودجه مورد توجه قرارگرفته است.

به گفته این عضو شورای شهر ، اصلاحیه بودجه به شهرداری فرصت لازم را در تکمیل طرح های دراولویت و پیشبرد اهداف مدیریت شهری خواهد داد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها