‍استاندار همدان تأکید کرد:

حمایت کامل از واحدهای تولیدی

۳۷ هزار واحد مسکونی در استان همدان در حال احداث است

استاندار همدان گفت: با پیگیری‌های بسیار خوب مدیران استانی، تأمین زمین در تمام شهرها انجام شده و ۳۷ هزار واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان در حال احداث است.
کد خبر: ۱۴۴۶۳۵۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین واگذاری ۷۰۰ قطعه زمین به ۸۸۱ خانواده در راستای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، اظهار داشت: از این ۷۰۰ قطعه زمین، تعداد ۴۴۸ قطعه در قهاوند و همدان، ۶۴ قطعه در نهاوند، ۵۵ قطعه در کبودرآهنگ و ۶۲ قطعه در فامنین و ۳۵ قطعه نیز در درگزین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شد.

وی بیان کرد: از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی که در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشتند، قدردانی می‌کنم.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در ایام‌الله دهه‌ فجر ۲۰۰ واحد مسکونی شهری و ۲هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی و ۵ هزار قطعه زمین در روستاها واگذار شد.

استاندار همدان عنوان کرد: در ۲۰۳ روستا بنياد مسکن انقلاب‌اسلامی ظرفیت واگذاری زمین برای مهاجرت معکوس مردم شریف به روستاها را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دولت و در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف در شهر ملایر ۵۱۵ هکتار زمین در قالب دو شهرک ایمان و امید کلنگ‌زنی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها