مدیرکل اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت:

افتتاح دو زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان هیرمند

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه پروین اعتصامی در ایرانشهر

مدرسه ۱۲ کلاسه پروین اعتصامی باصرف ۱۷ میلیارد تومان در ایرانشهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۴۵۵۷۲

به گزارش جام جم آنلاین،لکزایی رئیس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان  گفت: با توجه ویژه دولت و مشارکت بالای خیرین در سال جاری در استان بیش از هزار و ۵۰۰ کلاس درس راه‌اندازی شده و هزار و ۶۵۰ کلاس درس هم در حال تکمیل است.
مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان افزود: سیستان و بلوچستان امروز شده کانون توجه خیرین و دولت و اختصاص  ردیف‌های اعتباری ویژه به مناطق کم برخوردار دارای سرانه فضای آموزشی پایین‌ است.

وی بیان کرد: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان از این ردیف‌ها به ردیف‌های مستمر در اختیار مجموعه نوسازی مدارس استان اضافه می‌شود و این اعتبارات در کنار آورده خیران از عدد ۴۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱، به عدد هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.
وی تصریح کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه پروین اعتصامی به مساحت دو هزارمتر مربع، دارای ساختمان آموزشی و سالن ورزشی است که در هر سال تحصیلی ۳۶۰ نفر دانش آموز در آن کسب علم و دانش خواهند کرد.
لکزایی گفت: به صورت مشارکتی دو مدرسه ۱۸ کلاسه هم با کمک خیرین تامین اعتبار شده که عملیات اجرایی احداث این مدارس حداکثر در یک ماه آینده آغاز می‌شود و سعی بر این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تا پایان سال آینده این مدارس به بهره برداری برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها