بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام

جمهوری اسلامی استکبار جهانی را خوار و خفیف کرده است

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری رویداد فرهنگی ایران قوی به مناسبت دهه فجر خبرداد.
کد خبر: ۱۴۴۴۱۸۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محمدرضا سلیمانی معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: رویداد فرهنگی هنری ایران قوی به مناسبت دهه مبارک فجر از تاریخ ده بهمن ماه آغاز به کار نموده و تا تاریخ ده اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

سلیمانی افزود: این رویداد در قالب 10 عنوان اقدام اساسی در سراسر کشور اجرا خواهد شد و ان شاء الله استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های فعال در این رویداد خواهد بود.

وی با تشریح عناوین فعالیت های رویداد ایران قوی گفت: گذرگاه انقلاب: یکی از عناوین این رویداد فرهنگی است، که برپایی ایستگاه های فرهنگی هنری در یکی از خیابان ها یا معابر اصلی شهرستان: غرفه کودک، سیر نمایشگاهی، مسابقات فرهنگی هنری، تئاتر و یرود و ...از جمله برنامه های ذیل این اقدام می باشد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: سلام به آینده: این اقدام شامل راه اندازی کاروان شادی، راننده ایستگاه سیار، جشن مبعث، پخش نماهنگ، اجرای سرود،اجرای بازی و سرگرمی،پخش نماهنگ و ... می باشد.

وی با اشاره به عنوان فعالیت محله نشاط اظهار کرد:این عنوان مربوط به برگزاری جشن ها در میدان ها تفرجگاه ها و اماکن پرتردد در مناسبت های عید مبعث، روز جوان و نیمه شعبان در سطح محلات است. 

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در تشریح اقدام مسیر روشن گفت: اجرای عملیات روشنگری در میادین اصلی و اماکن عمومی، تریبون ازاد و مصاحبه چالشی و پاتوق گفتگو از جمله فعالیت های ذیل اقدام مسیر روشن به شمار می رود.

سلیمانی افزود: در اقدام پیرامون پرچم افتخار، نصب پرچم ایران سر در خانه ها، مجتمع های مسکونی ، اصناف و مغازه ها و ... و انجام اقدامات ابتکاری در آذین بندی مساجد و مراکز خرید و ... مد نظر است.

وی گفت: فصل آگاهیبا اقداماتی نظیر؛ مطالعه کتاب " شبهات انتخابات" و شرکت در مسابقه برخط(آنلاین)، تولید محتوا از متن کتاب شبهات انتخابات در قالب پادکست، موشن گرافیک و عکس نوشته و ... همراه می باشد.

سلیمانی افزود: آوای بیداری نیز مربوط به اجرای سرود پاتوقی در اماکن عمومی و پر تردد است .

وی، قاب دوازدهم را نیز شامل؛ عملیات اکران فیلم در مدارس، مساجد؛ اماکن عمومی و ... عنوان کرد.

گفتنی ا ست؛ شرکت کنندگان در این رویداد می توانند آثار خود را در گروه فتح قله ها در پیام رسان ایتا بارگذاری نموده و برای کسب اطلاع بیشتر به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سراسر استان مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها