همزمان بانهم بهمن و سراسر کشور، یادواره بزرگداشت سرلشگرشهید حسن باقری و22 شهید اطلاعات عملیات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۱۰۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم یادواره گفت: امروز به مناسبت نهم بهمن روز اطلاعات عملیات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین سالروز شهادت سرلشگر پاسدار حسن باقری، در استان چهارمحال و بختیاری هم به همین مناسبت، یاد و خاطره شهدای گرانقدر اطلاعات و عملیات مجموعه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام شامل 22 شهید گرانقدر، فرماندهان و سرداران عزیز اطلاعات عملیات سپاه استان در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان ویادگاران دفاع مقدس ، خصوصا عزیزانی که در مجموعه اطلاعات و عملیات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام فعالیت داشته اند، برگزار و از خانواده معظم شهیدان تجلیل گردید.

سردار اکبری، تصریح کرد: اطلاعات و عملیات مجموعه تأثیرگذار دردفاع مقدس بود و امروز هم در جنگ ترکیبی، یکی از نیازها و ضرورت های مجموعه های نظامی و انتظامی، خصوصا اطلاعات و عملیات سپاه، تسلط و اشراف اطلاعاتی است تا بتوانیم در برابر راهبردهای دشمنان مقابله کنیم.

وی در پایان از زحمات وفعالیت های سربازان گمنام در اطلاعات و عملیات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.

گفتنی است؛ یادواره بزرگداشت سرلشگر شهید حسن باقری و شهدای اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نهم بهمن ماه به صورت ارتباط تصویری در سراسر کشور برگزار شد و در استان چهارمحال و بختیاری نیز این مراسم در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تجلیل از خانواده معظم 22 شهید اطلاعات و عملیات سپاه استان منعقد گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها