بیمه ایران طرح فروش بیمه الکترونیک را در سطح کشور اجرا می کند

فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه ایران از اجرای طرح فروش بیمه الکترونیک در سراسر کشور در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۲۸۶

جواد سهامیان با اشاره به اجرای طرح فروش بیمه الکترونیک افزود: با اجرای این طرح به جای اینکه مردم به شرکتها و یا دفاتر نمایندگی مراجعه کنند، میتوانند از شبکه الکترونیک وارد سایت بیمه ایران شوند و بیمه مورد درخواست خود را بخرند.
وی در مورد زمان اجرای این طرح اظهار داشت: در سه ماهه سوم امسال همزمان با 15 آبان سالگرد تاسیس بیمه ایران طرح فروش بیمه الکترونیک در سراسر کشور اجرا میشود که این امر از مهمترین برنامه شرکت بیمه در سال جاری است.
سهامیان افزود: تا پایان امسال خسارتهای بخش خودرو به طور مستقیم در محل حادثه پرداخت میشود.
وی گفت: برای این منظور یک خودرو با کارشناس و صاحب پرونده همراه با حوزه مالی سرصحنه تصادف حاضر میشوند و پس از کار کارشناسی بلافاصله پرداخت خسارت در صحنه تصادف انجام میشود.
سهامیان در مورد خسارات سایر رشتههای بیمه خاطرنشان کرد: برای سایر رشتههای بیمه تمهیدات و اقدامات سریع در پرداخت خسارت انجام شده که نمونه آن آتش سوزی چند روز قبل در تهران بود که بلافاصله 50 درصد خسارت در همان مکان داده شد.
وی با بیان اینکه صنعت بیمه، تامین آرامش خاطر برای تمام افراد حقیقی و حقوقی جامعه است، گفت: صنعت بیمه و بیمه ایران که به عنوان راهبر بیمه دولتی محسوب میشود ، مکلف است امنیت اجتماعی و اقتصادی را برای مردم فراهم آورد.
رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه ایران تصریح کرد: در برنامه و رویکردهای این شرکت باید ساختار صنعت بیمه تغییر یابد و مهمترین تغییر در ساختار صنعت بیمه، تغییر در ساختار فکری است.
سهامیان تاکید کرد: باید تفکر صنعت بیمه به سمت خدمتمداری بیشتر و ارائه خدمات بیمهای مورد نیاز مردم و به صورت خدمت سریع و راحت باشد و از این رو دو برنامه مذکور در اولویت کار شرکت بیمه قرار دارد که به طور حتم امسال اجرایی میشوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها