امام جمعه کرج:

حمله استکبار جهانی به یمن اشتباه راهبردی بود

آیت الله حسینی همدانی گفت: حمله مستکبران به رهبری آمریکا و انگلیس به یمن اشتباه بزرگی بود که بی پاسخ نخواهد ماند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: حمله مستکبران به رهبری آمریکا و انگلیس به یمن اشتباه بزرگی بود که بی پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۱۴۴۰۴۲۹

به گزارش جام جم جم آنلاین البرز،نماینده ولی فقیه در البرز گفت: نیمه شب گذشته شاهد حمله جبهه استکبار به رهبری آمریکا و انگلیس جنایتکار به یمن بودیم، اما باید بدانند، اشتباه بزرگی انجام داده‌اند و با پاسخ سخت یمن مواجه خواهند شد.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه این سازمان ملل ننگ بشریت است، افزود: چرا اجازه چنین جنایاتی علیه مردم مظلوم فلسطین را از سوی آمریکا و رژیم اسرائیل می‌دهد.
امام جمعه کرج با بیان اینکه استکبار با این اقدام به دنبال منحرف کردن افکار عمومی از سوی مردم فلسطین و غزه است، گفت:، اما استکبار باید این را بداند که مسیری که در پیش گرفته به سمت نابودی رژیم اسرائیل است و مردم و مبارزان جبهه مقاومت اجازه این سلطه گری را به آن‌ها نمی‌دهند و آن‌ها را نابود خواهد کرد.
او در ادامه با اشاره به اقدام ضد صهیونیستی لیبی که سبب ایجاد محدودیت‌هایی برای تجارت دریایی رژیم صهیونیستی شده است، افزود: این اقدام نه تنها مشکلات فراوانی را از سمت دریای سرخ برای غاصبان ایجاد خواهد کرد بلکه اسرائیل باید بداند که هرچه در غزه بماند جبهه‌های جدیدی برای مقابله با آن‌ها آماده می‌شود و به نابودی نزدیکتر خواهند شد.
نماینده، ولی فقیه در البرز در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام راهبردی ایران برای عبور ناوشکن ایرانی، گفت: حضور موفق نیروی دریایی ایران در این نقطه از نظر اقتصادی و نظامی نه تنها برای مستضعفان جهان مثمر ثمر خواهد بود بلکه تحرکات استکبار را کنترل خواهد کرد و در واقع راه نفس کشیدن ٰرژیم پلید و غاصب را تنگ‌تر می‌کند.
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه امروز رسانه‌های غربی با هدف تضعیف جوامع اسلامی از اقدامات رسانه‌ای گسترده تری استفاده می‌کنند گفت: فرار شاه در سال ۵۷ یک نقطه قوت برای انقلابیون و تهدیدی برای استکبار جهانی بود.

حسینی همدانی پیروزی انقلاب اسلامی را ریشه دار در عقلانیت عنوان کرد و افزود: این انقلاب نه در سال ۵۷ بلکه از سال‌های قبل از آن آغاز شده بود یعنی از همان سال‌هایی که نواب صفوی را به همراه یارانش به شهادت رساندند.

حسینی همدانی در پایان با تاکید بر حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیش رو، گفت: این روز‌ها رد صلاحیت‌ها و حضور چهره‌های مختلف در انتخابات گرم شده است، در این زمینه تاکید می‌کنم که هیچ یک از ائمه جماعات استان حق ورود به این مسائل را ندارند و دخالتی در این موضوع نخواهند داشت.
او گفت: تنها وظیفه ما کمک به امر انتخابات، معرفی شاخص‌ها و دعوت از مردم برای حضور موثر برای قدرت نظام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها