رئيس كل دادگستری استان اصفهان:

ظرفيت‌های معاونت اجتماعی و پيشگيری از وقوع جرم دادگستری بايد در راستای سند تحول قضايی به‌كار گرفته شود

نشست رئيس كل دادگستري استان با معاون و مسئولان معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۹۸۹۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان در اين نشست ضمن تقدير از عملكرد معاون و ديگر كاركنان مجموعه معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان، حوزه كاري اين معاونت را از حيث ارزيابي متفاوت با ديگر حوزه‌ها عنوان و بيان كرد: حوزه كار معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم به گونه اي است كه امكان ارزيابي فعاليت آن با استفاده از آمار و ارقام صرف، وجود ندارد.
وي افزود: با توجه به تنوع ماموريت‌ها براي ارزيابي فعاليت‌هاي اين معاونت بايد با تحليل وضعيت و بررسي كيفيت طرح‌ها و برنامه‌هاي اجرا‌شده به ميزان اثربخشي آن توجه كرد.
رئيس دستگاه قضايي استان با اشاره به اهميت دست‌يابي به اهداف سند تحول قضايي خاطرنشان كرد: سند تحول قضايي نقشه‌راه جامعي است كه روشن‌كننده مسير دستگاه قضا براي نيل به اهداف متعالي و البته دست‌يافتني است و تمام امكانات و ظرفيت‌هاي معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم بايد در راستاي مفاد سند تحول قضايي به‌كار گرفته‌ شود.
گفتنی است در ابتدای این جلسه محسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ضمن تشکر از حمایت های ریاست کل دادگستری، به اجرای طرح زنگ قانون در مدارس استان برای اولین بار در کشور، افتتاح اتاق کودک در دادگاه خانواده، برگزاری کارگاه های آموزشی در موضوعات مختلف، برپایی میزهای خدمت و... به عنوان بخشی از عملکرد این معاونت در 9 ماهه سال جاری اشاره کرد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها