طرح ارتقای امنیت اجتماعی با موضوعات جدید دنبال می شود

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این که ماموران بکارگیری شده در طرح ارتقای امنیت اجتماعی برای تمامی فصول هستند، بیان کرد، از مهر ماه طرح با موضوعات جدیدتری دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۳۹۳۸

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی اجراکنندگان طرح ارتقای امنیت اجتماعی ، با اشاره به وجود برخی حساسیت ها به لحاظ برخورد متفاوت با گروه های مختلف در اجرای این طرح ، گفت: نحوه برخورد با هر گروه در طرح ارتقای امنیت اجتماعی با دیگری متفاوت است ، طوری که شیوه برخورد با موضوع بدحجابی با معتادان ولگرد، مزاحمان نوامیس یا اراذل و اوباش خاص است.
وی افزود: پیش از اجرای این طرح ، تلاش بر این بود که ماموران آموزش های خاص را فراگیرند تا به این ترتیب خطاها در اجرای ماموریت کمتر شود. رئیس پلیس پایتخت افزود: نیروی انتظامی درصدد است حتی خطاهای ناچیز کنونی نیز از بین رود و با مشکلاتی که گاهی برای ماموران ایجاد می شود، مواجه نشویم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: پس از پایان فصل تابستان ، از مهر ماه طرح ارتقای امنیت اجتماعی با توجه به تغییر پوشش با موضوعات جدیدتر دنبال می شود که البته برای آن مسائل هم باید فکری کرد و مصادیق پوشش زمستان هم قطعا اعلام خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها