سارقان منزل ، مامورهای قلابی حرفه ای بودند

در ادامه تحقیقات روی پرونده 3 مرد که به اتهام سرقت از منازل شهروندان تهرانی در زندان به سر می برند، معلوم شد آنها در تهران تحت عنوان مامورهای قلابی اقدام به اخاذی های میلیونی کرده اند.
کد خبر: ۱۴۳۹۳۷

به گزارش خبرنگار جام جم ، چندی پیش ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران به دنبال شکایت های شهروندان غرب تهران مبنی بر سرقت از منازلشان ، تحقیقات ویژه ای را آغاز کردند و موفق به دستگیری 3 متهم سابقه دار از طایفه فیوج به نامهای شمس الله ، فرهاد و ناصر شدند. با انتقال متهمان به مرکز پلیس و بازجویی از آنها، معلوم شد آنها از 34 منزل در غرب و شمال پایتخت سرقت کرده اند.

تصاویر سارقان منزل راز مامورهای قلابی را فاش کرد

به دنبال اظهارات متهمان ، آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند تا این که چند روز پیش مردی که اواخر سال گذشته 3 مرد مامورنما از او اخاذی کرده بودند، برای پیگیری پرونده اش به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران مراجه کرد. وی با مشاهده تصاویر سارقان منزل روی تابلوی اعلانات مرکز پلیس ، متوجه شد آنها همان مامورهای قلابی بودند، بنابراین از ماموران خواست متهمان را ببیند که به این ترتیب معلوم شد آنها همان ماموران قلابی بوده اند که اقدام به اخاذی می کردند.
با مشخص شدن جرایم جدید متهمان ، ماموران به بررسی پرونده های مشابه در مرکز پلیس پرداختند و پی بردند متهمان تحت پوشش مامورهای قلابی ، در بزرگراه های تهران و محله های غرب پایتخت با خودروهای مدل بالا تردد داشته اند و پس از این که مطمئن می شدند افرادی که از بانکها خارج می شوند پول نقد و چک پول همراه دارند، با متوقف کردن خودروی آنها و نشان دادن بی سیم و کارت های جعلی ، عنوان می کردند که آنها موادمخدر و چک پولهای جعلی حمل می کنند و خودرویشان سرقتی است و باید برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس منتقل شوند.
بنا بر این گزارش ، بازپرس مدیرروستا، رئیس شعبه 13 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران با دستور چاپ تصاویر متهمان بدون پوشاندن چهره از شهروندان خواست ، چنانچه در دام آنها گرفتار شده اند، برای شناسایی متهمان به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها