یکی از ویژگی های شبکه ورزش سیما که با مخاطبان کاملا تخصصی ورزش رو به روست ، اطلاع رسانی سریع و تحلیل به موقع رویدادهای مختلف ورزشی می باشد .
کد خبر: ۱۴۳۸۸۹۷

((دست اول دست اول با دست اول شبکه ورزش سیما ))

برنامه دست اول شبکه ورزش که روزانه در دو بخش در ساعت های ۱۵و ۲۰ از شبکه ورزش سیما پخش می شود وظیفه این بخش از شبکه تخصصی ورزش را بر عهده دارد.
برنامه دست اول کاملا رویداد محور و خبری می باشد و تمامی موضوعات ورزش را رصد و در زمان مناسب به آن پرداخته می شود . در این برنامه سعی می شود روزانه بصورت اختصاصی حداقل  دوموضوع خاص بطور ویژه بررسی و در اختیار مخاطبان شبکه ورزش قرار گیرد تا ماهیت برنامه دست اول حفظ شود. این برنامه آیتم محور است و با گزارش های داغ و جذاب مخاطب را کامل در جریان آخرین رویدادهای ورزش داخلی و خارجی قرار می دهد . 
برنامه  ایی خبری با ضرب آهنگ تندی که در حداقل زمان نیاز مخاطب را برطرف می کند .
این برنامه ساختاری خبری دارد و در هر بخش یک سردبیر، چهار دبیر خبر، تصویریاب ، گرافیست خبری ، تدوین گر ، و چند تیم تولید گزارش های اخصاصی وظیفه تهیه و تولید آیتم ها را برعهده دارند . سیاست گذاری این برنامه در اتاق خبری که از سردبیران خبرگزاری و خبرنگاران با سابقه تشکیل شده است . 

((دست اول دست اول با دست اول شبکه ورزش سیما ))


دست اول در بخش های مختلف با اجرای آقایان دادمرزی ، اسدیان ، علیپور و یکتامرام و خانم محمودوند به روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود و تهیه کننده این برنامه با مهدی منظوری از سردبیران با سابقه صدا و سیما می باشد 
در شبکه ورزش موضوع اطلاع رسانی در حوزه ورزش یک ضرورت محسوب می شد و سالها مخاطبان این شبکه نیازمند این چنین برنامه ای بودند که خدا را شکر در مدت کمی که این برنامه آغاز شده است توانسته است مخاطبان خاص خود را یافته و نیازهای آنها را برطرف کند . از اهداف این برنامه این است که به مرور زمان باید به یک منبع خبری قوی در حوزه ورزش تبدیل شود. 
در این شبکه ، خبرهای ورزشی به صورت مفصل و کامل در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و سعی شده است خبرهای داخلی و خارجی در کمترین زمان و با کیفت عالی در اختیار مخاطبان قرار گیرد . خبرهای که در کنداکتور این برنامه قرار می گیرد سعی شده است با حضور کارشناسان تحلیل آن خبر هم در اختیار مخاطبان قرار گیرد . سیاست انتخاب خبرها بر اساس دربرگیری مخاطبان ورزش سیاست گذاری می شود و با توجه به اینکه شبکه تخصصی ورزش می باشد به همه ورزش ها از همگانی تا قهرمانی پرداخته می شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها