کشف ۱۰۷ عدد سکه تقلبی در الیگودرز
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

کشف ۱۰۷ عدد سکه تقلبی در الیگودرز

فرمانده انتظامی لرستان:

شهدا احیاگر دین اسلام هستند

خرم‌آباد – جام جم آنلاین- فرمانده انتظامی لرستان گفت: شهدا الگو، اسوه و احیا کننده دین مبین اسلام هستند که همنشینی با خدا را انتخاب کردند
خرم‌آباد – جام جم آنلاین- فرمانده انتظامی لرستان گفت: شهدا الگو، اسوه و احیا کننده دین مبین اسلام هستند که همنشینی با خدا را انتخاب کردند
کد خبر: ۱۴۳۷۷۵۱

به گزارش جام جم آنلاین لرسیتان سردار یحیی الهی در نخستین یادواره شهدای انتظامی شهرستان پلدختر بیان کرد: یکی از ویژگی های شاخص شهدا انس با خداوند و دل بریدن از دنیا است همچنین شهدا سرنوشت ساز هستند و سرنوشت یک مملکت را عوض می کنند.
وی با بیان اینکه لرستان ۶ هزار و ۵۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است افزود: از این تعداد ۳۵۵ شهید متعلق به شهرستان پلدختر به عنوان هویزه ثانی است از طرفی طی سال های دفاع مقدس هر که به سمت جبهه ها حرکت کرده از این شهرستان به عنوان قدمگاه عبور کرده است.
 
سردار الهی تصریح کرد: شهدای پیروزی انقلاب اسلامی سرنوشت ملت ما را عوض کردند و جان خود را در طبق اخلاص گذشتند، پس از انقلاب نیز شهدای دفاع مقدس سرنوشت ملت و دین را در این نظام زنده کردند و اکنون نیز شهدای امنیت فتنه ها را خنثی می کنند.
وی با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت مسیر آیندگان هستند ادامه داد: شهدای کربلا پس از گذشت چندین قرن و تا همیشه الگو هستند و شهدای ما نیز درس آموخته مکتب امام حسین(ع) می باشند.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه هفته گذشته ۱۲ و از ابتدای سال، ۷۲ شهید انتظامی تقدیم کشور شده است بیان کرد: شهدای امنیت، در آینده اسوه و الگو می شوند چراکه امانتداران خوبی برای برقراری امنیت هستند و در این راه جانفشانی کرده اند.
سردار الهی افزود: نیروی انتظامی یکی از ستون های اصلی نظم و امنیت و مجموعه پویا و در حال حرکتی می باشد که تکالیف بسیار گسترده ای دارد و این مهم نشان ولایتمداری این فرزندان انقلاب اسلامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها