یک رقابت کاری شیرین

در دهه‌های گذشته سریال‌های طنز جذاب و خاطره‌انگیز بسیاری چون: زیر آسمان شهر، شب‌های برره، پاورچین بدون شرح توسط کارگردانان مطرح ایرانی ساخته شدند که هر یک در زمان خود، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند. اما تقریبا این روند به دلایلی متوقف شد و دیگر شاهد طنزهای پرمخاطب طولانی در تلویزیون نبودیم.
کد خبر: ۱۴۳۷۲۳۶
نویسنده ​​​​​​​صدف تهرانی - روزنامه نگار
 
چرخ گردون، سریالی ۹۰شبی است که قراراست به زودی ازتلویزیون پخش شود ومخاطبان زیادی را جذب کند. این مجموعه در ژانر طنز، داستان دو رقیب کاری «کریم آشی» و «غلام عدسی» را روایت می‌کند. عکاس این مجموعه فرزاد اسدیان است.

علیرضا خمسه که چند سالی است در قالب نقش بابا پنجعلی در «پایتخت» مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌است، در این سریال نقش غلام عدسی را بازی می‌کند که در پارک چرخ عدسی فروشی دارد و رقابتی که با همکارش دارد ماجراهای شیرینی را برای مخاطبان خلق می‌کند.

یکی از قاب‌های خوب این سریال کنار هم قرار گرفتن حمید لولایی و علیرضا خمسه و کلی کمدین و آدم طناز است که لحظات خوشی را برای مخاطبان تلویزیون خلق می‌کنند و به روایت ماجراها و قصه‌های بانمکی می‌پردازند.

مجید شهریاری در این سریال نقش «آقای سیرآبی» را بازی می‌کند که اتفاقا روی نام خانوادگی‌اش حساسیت دارد و اصرار دارد که او را سیرابی خطاب نکنند و سیرآبی نام درست اوست. شهریاری یکی از کمدین‌هایی است که بسیار روان و باورپذیر بازی می‌کند و حضو او هم در یک اثر نمایشی آن را شیرین‌تر می‌کند.

ماهک حسینی و آیدا ابراهیمی دو چهره جوان و جدیدی هستند که یکی نقش دختر کریم آشی و دیگری نقش دوست او را بازی می‌کند. این دو از بین ۳۰۰۰ نفر داوطلب انتخاب شده و تست داده‌اند و قرار است این سریال سکوی پرتاب آنها باشد.


سعید مرادی و جواد مزدآبادی، تهیه‌کننده و کارگردان این سریال هستند که هر کدام تجربیات موفقی در عرصه سریال‌سازی دارند. این دو برای چندمین بار کنار هم قرار گرفته‌اند تا همراه بازیگران این کار، ماجراها و قصه‌های شیرینی از رقابت دو همکار در یک پارک را روایت کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها