امکان کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت پژوهش

مدیر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت پژوهش و نتایج به دست آمده در این حوزه امکان پذیر است.
کد خبر: ۱۴۳۷۰۸۸

به گزارش جام جم آنلاین،بهنام اریک با بیان اینکه رویکرد پژوهشی در سازمان، بستر مدیریت مبتنی بر دانش پویایی و نشاط را فراهم می‌آورد و در راستای حل مشکلات و رفع موانع این امر اقدامی عقلایی است، افزود: در نهاد انقلابی کمیته امداد نیز با شکل‌گیری دفتر مطالعات و پژوهش سعی شده تا به تناسب آسیب‌ها و دغدغه‌های استان‌ها امر تحقیق و پژوهش و نظام پیشنهادات مورد توجه قرار گرفته تا با تولید مقالات علمی و پژوهشی بتوان مسئولیت‌ها و ماموریت‌ها را به انجام رساند.
وی گفت: همزمان با هفته پژوهش، با دعوت از اساتید دانشگاه سعی کردیم تا امر پژوهش را با حرکت جهادی علمی مورد توجه قرار داده و گزارشی از اقدامات شورای پژوهش را ارائه کنیم.
مدیر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد استان اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی و فرایند اجرایی طرح پژوهشی بررسی آسیب‌های اجتماعی مددجویان و ارائه مدل برون رفت گفت: نتایج ارزیابی کشوری فناوری اطلاعات و اقدامات سایر کمیته‌های علمی را در این حوزه مورد رصد و پایش قرار دادیم.
اریک موضوع عارضه‌یابی و تعریف اولویت‌های پژوهشی با هدف رفع موانع و بهبود وضعیت و ارتقای بهره‌وری کمیته امداد در مسیر ارائه خدمات موثر را یادآور شد و افزود: فعالیت کمیته‌های علمی در قالب شورای پژوهش بسیار مهم و حیاتی است.
وی گفت: گروه نظام پیشنهادات در کنار هیات اندیشه‌ورز و کارگروه‌های زیر مجموعه همچنین قرارگاه امداد هوشمند شرایط مناسبی را مهیا کردند تا اقدامات پژوهشی با نگاه کاربردی به نقطه اجرایی و عملیاتی برسد.
مدیر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد استان اردبیل افزود: اعضای کمیته پژوهش با هدف اجرای طرح تحقیق و بررسی آسیب‌های اجتماعی مددجویان و ارائه مدل برون رفت دیدگاه‌های خود را مطرح کرده تا در این حوزه بتوانیم هدف‌گذاری مشخصی را داشته باشیم.
مدیر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۵ عنوان پایان‌نامه در سطح کارشناسی ارشد که موضوعات مرتبط با امداد و خدمت ارائه شده به جامعه هدف را در بر می‌گرفت مورد تقدیر و تجلیل قررار گرفته‌اند.
وی کسب رتبه اول کشوری کمیته امداد استان اردبیل در حوزه فناوری اطلاعات را یادآور شد و ادامه داد: همزمان با هفته پژوهش تجلیل از همکاران پژوهشگر برتر استان و برگزاری نشست علمی پژوهشی را با حضور اساتید شاهد بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها