حمایت از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه های صنعت محور در فارس

از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه های صنعت محور در فارس حکایت می شود .
کد خبر: ۱۴۳۶۷۶۵
به گزارش جام جم آنلاین ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه حمایت از طرح‌های پژوهشی در شهرک‌های صنعتی از اهمیت بالایی برای توسعه صنعتی برخوردار است، گفت: این شرکت در بخش حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی نیز با هدف استفاده از پژوهش‌های دانشگاهی برای توسعه و اعتلای صنعت استان حمایت‌های ویژه‌ای انجام می‌دهد.
 
سید مصطفی هاشمی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های پژوهشی و با هدف استفاده از ظرفیت همکاری‌های علمی، از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان استفاده می‌شود، گفت: از نتایج این طرح‌ها نیز به‌صورت کاربردی در بخش‌های مختلف تولید و صنعت و شهرک‌های صنغتی استان استفاده شده است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، مهم‌ترین محور‌های طرح‌های پژوهشی را کارآفرینی، توسعه فناوری، ارتقا و بهبود روش‌های تولید کاهش ضایعات، ارتقا بهره‌وری، افزایش کیفیت محصولات، توسعه شبکه‌ها و خوشه‌های صنعتی، توسعه بازار و همکاری‌های فنی و اقتصادی، آسیب‌شناسی، عارضه‌یابی و ارائه راهکار برای حل مشکلات صنایع کوچک، توسعه صادرات، ارتقای شاخصه‌های کسب‌وکار و ارتقای توان رقابتی واحد‌های صنعتی، مصرف بهینه انرژی و بهره‌گیری از روش‌های نوین و فناوری‌های روز در این صنایع اعلام کرد.
 
هاشمی تصریح کرد: محققان، صاحب‌نظران، اساتید و دانشجویان و شرکت‌های مشاوره‌ای می‌توانند از حمایت‌های این شرکت در زمینه طرح‌ها و محور‌های تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با صنایع کوچک بهره‌مند شوند.
 
 
وی یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با هدف توسعه فعالیت‌های پژوهشی وارتقای همکاری‌ها با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علمی استان در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت تفاهم نامه همکاری با دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی استان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی استان منعقد کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها