ابعاد دیگری از اعمال مجرمانه شرور باغ وحشت فاش شد

سرپرست دادسرای جنایی تهران روز گذشته با تاکید بر پیگیری مجازات شروری که با همدستی 7نفر از دوستانش تاکنون 9زن و دختر را در باغ وحشت مورد تعرض قرار داده است ، عنوان کرد:
کد خبر: ۱۴۳۶۱۵
هیچ شروری در حاشیه امنیت قرار نخواهد داشت . به گزارش «جام جم» به دنبال دستگیری شروری به نام حسن شریفی (معروف به کثافت) که با ضرب و جرح یک زن به اتفاق 7نفر از دوستانش او را مورد تعرض قرار داده و از اعمال مجرمانه خود فیلم تهیه و آن را از طریق بلوتوث به تلفن های همراه ارسال می کردند، با دستور ویژه دکتر فخرالدین جعفرزاده ، سرپرست دادسرای جنایی به دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی مبنی بر پیگیری این اقدام غیرانسانی ، دادیار سلیمانی تحقیقات گسترده خود را آغاز و با تلاش پیگیر ماموران شعبه 11پلیس آگاهی تهران ، متهم شرور در زندان رجایی شهر کرج شناسایی و به دادسرای جنایی انتقال پیدا کرد.
با آغاز تحقیق از این متهم در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی ، وی اعتراف کرد با همدستی 7نفر از دوستانش تاکنون 9زن و دختر را پس از ربودن به باغ وحشت در اطراف کرج منتقل کرده و آنها را دسته جمعی مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

واکنش مردم


با چاپ خبر مربوط به این شرور در روز گذشته بسیاری از مردم در تماس با گروه حوادث «جام جم » با قدردانی از سرپرست دادسرای جنایی و دادیار شعبه دوم ، از مسوولان خواستار برخورد جدی با مزاحمان نوامیس مردم و صدور احکام سنگین قضایی برای این افراد شدند.
در این زمینه قاضی فخرالدین جعفرزاده ، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی در ارتباط با آخرین پیگیری های مربوط به این پرونده به خبرنگار «جام جم» گفت: متاسفانه ابعاد این فیلم آنچنان آزاردهنده و مشمئزکننده است که هر انسانی با مشاهده آن بشدت تحت تاثیر قرار می گیرد، زیرا اسارت یک زن در میان چند شرور که او را با بیرحمی هرچه تمام تر کتک می زنند، در هیچ قاموسی پذیرفتنی نیست.
جعفرزاده افزود: پس از مشاهده این فیلم ، نسخه ای از آن تهیه و برای ریاست محترم دادگستری استان تهران آقای آوایی و قاضی مرتضوی ، دادستان تهران ارسال شد و خوشبختانه با تلاش پیگیر و شبانه روزی دادیار دادسرای جنایی ، این متهم که به اتهام آتش زدن پمپ بنزین در طرح امنیت اجتماعی دستگیر شده بود، در زندان شناسایی و با حضور در دادسرا اعترافات تکان دهنده ای را ارائه کرد که در حال حاضر دستور قضایی برای دستگیری همدستان وی صادر شده است.

اجازه نخواهیم داد


معاون دادستان تهران تصریح کرد: این گونه افراد باید توجه داشته باشند نظام اسلامی ثمره خون هزاران شهید است که همه هستی خود را برای دفاع از کیان و ناموس ایران اسلامی فدا کرده اند و قطعا به این جرثومه های فساد اجازه داده نخواهد شد تا به حقوق مردم تعدی کنند و به صرف خوشگذرانی با ربودن نوامیس مردم آنها را در باغ وحشت مورد آزار و اذیت قرار دهند.
سرپرست دادسرای جنایی تصریح کرد: با پیگیری و تحقیق یک حلقه فیلم دیگر متعلق به متهم و همدستانش که در ارتباط با حمله به یک زن دیگر است نیز کشف شده است که موضوع کماکان در حال بررسی و تحقیق است و این فرد در بخشی از اعترافات تکان دهنده خود عنوان کرده که از ضرب و شتم زنان و التماس آنها لذت می برده است.
جعفرزاده تصریح کرد: شناسایی شاکیان متهم از جمله مواردی است که با جدیت در حال پیگیری آن هستیم و مطابق قانون با این فرد شرور و همدستانش برخورد خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها