دکتر "آنه‌گرت آبارزوا" رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی جهان ؛

استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومی ها به کار گرفته شود

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در نوزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.
کد خبر: ۱۴۳۵۹۳۵
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ دکتر "آنه‌گرت آبارزوا" رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) با ارسال پیامی به این سمپوزیوم اظهار کرد: دستورالعمل هوش مصنوعی و روابط‌عمومی، که توسط انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی تدوین شده، مورد بررسی و پذیرش دست‌اندرکاران روابط عمومی جهان قرار گیرد و این افراد در راستای افزایش آگاهی عمومی درباره هوش مصنوعی و استفاده از آن به شیوه‌ای مسئولانه گام بردارند.

مدیر دفتر روابط عمومی نیز با اعلام این خبر که دفتر روابط عمومی این شرکت به عنوان روابط برتر در کشور شناخته شد، گفت: این دفتر در بیستمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران، در حوزه برنامه ریزی ارتباطی و پیوست ارتباطی با توجه به اقدامات گسترده و موثر خود به عنوان روابط عمومی برتر و پیشگام در کشور شناخته شد.

مهندس "مهران قوامی" افزود: در این اجلاس این دفتر به واسطه مدیریت راهبردی، برنامه ریزی در حوزه تدوین دستورالعمل تولید مستندات تصویری و صوتی، برنامه ریزی و نظارت در حوزه تولیدات فرهنگی، تیزرها، مستندات و نمایش های رادیویی، برنامه ریزی در حوزه ارتباط و تعامل با دستگاه های اجرایی، فضای مجازی، رسانه های عمومی، تندیس و لوح تقدیر روابط عمومی برتر را از "عبدالرضا مصری" نائب رئیس اول مجلس شوراس اسلامی دریافت کرد. 

وی هم چنین ادامه داد: برگزاری ۲ کارگاه آموزشی با عناوین استفاده از هوش مصنوعی و چت بات‌ها در روابط عمومی و  کاربرد هوش مصنوعی در تدوین راهبردهای روابط عمومی  از برنامه‌های جانبی این سمپوزیوم بود که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.


گفتنی است، این جشنواره با موضوع مهارت‌های کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی 20 و21 آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین‌الملل در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها